Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

KristCambuur

Citaat van: Cambuur058 op juli 28, 2013, 10:09:10
hopen op snel nieuws! Wel onverwacht trouwens, Park. Leuke speler.
Park gaat (nog) NIET naar PSV. Club en speler kwamen er niet uit. Park wil meer dan 1 miljoen verdienen. Waarschinlijk moeten wij dan ook nog (even) op Ritzmaier wachten. Maar Henk Jan Dijks is naar het stadion voor een spoedklus dus misschien betekent dat goed nieuws! :)
Cambuur till I die!

denistel

ging niet over een speler hoorde ik

Clint

Citaat van: KristCambuur op juli 29, 2013, 18:28:40
Park gaat (nog) NIET naar PSV. Club en speler kwamen er niet uit. Park wil meer dan 1 miljoen verdienen. Waarschinlijk moeten wij dan ook nog (even) op Ritzmaier wachten.

Hangt de komst van Ritzmaier dan af van Park bij PSV?

SCCdrachten

Citaat van: KristCambuur op juli 29, 2013, 18:28:40
Park gaat (nog) NIET naar PSV. Club en speler kwamen er niet uit. Park wil meer dan 1 miljoen verdienen. Waarschinlijk moeten wij dan ook nog (even) op Ritzmaier wachten. Maar Henk Jan Dijks is naar het stadion voor een spoedklus dus misschien betekent dat goed nieuws! :)

Ging om een foto van dwight voor de LC dus geen aanwinst..

Clint

Waarom zit ie zoiets onnozels dan te twatteren?

Jezus wat is dat Twitter ook een zielig truttig wijvending. :clint

AL

Citaat van: clint op juli 31, 2013, 09:29:40
Waarom zit ie zoiets onnozels dan te twatteren?

Jezus wat is dat Twitter ook een zielig truttig wijvending. :clint

_O_ _O_

SCCdrachten

SC Cambuur hoopt vurig op de komst van Ji-Sung Park naar PSV. De transfer van de Zuid-Koreaan zou de Friezen goed uitkomen.

Cambuur heeft namelijk haar zinnen gezet op de komst van Marcel Ritzmaier. De club die vorig seizoen promotie naar de Eredivisie afdwong had enige tijd geleden al goede hoop om een huurcontract af te sluiten, maar werd toen in de wachtkamer geplaatst door PSV.

Technisch manager Marcel Brands heeft nu aangegeven dat Cambuur en Ritzmaier groen licht krijgen zodra Park zijn handtekening onder een contract in Eindhoven heeft gezet. Dat weet het Eindhovens Dagblad te melden. Ritzmaier verkast in dat geval voor één seizoen naar Friesland.

Stille Genieter

Nu dan echt?? Marcel Ritzmaier word officeel een seizoen verhuurd aan SC Cambuur #Succes!

Bron: psvfans Twitter

Sakas

Citaat van: Stille Genieter op juli 31, 2013, 19:31:09
Nu dan echt?? Marcel Ritzmaier word officeel een seizoen verhuurd aan SC Cambuur #Succes!

Bron: psvfans Twitter

Nog even wachten op Park Stille genieter!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Stille Genieter

Waarom melden die boeren dan dat het officieel is...

Drumfather SCC

Staat anders op geen enkele Twitter... Noch van PSV noch van PSVFans
Storm in een glas water

Stille Genieter

Ik maak toch echt geen grapje... @PSVFans040: Marcel Ritzmaier word officeel een seizoen verhuurd aan SC Cambuur #Succes!

Bernardo

Ja, gewoon een simpele account van een supporter waarschijnlijk. Geen officieel PSV twitter.

Dokkumer

Citaat van: Stille Genieter op juli 31, 2013, 20:14:51
Ik maak toch echt geen grapje... @PSVFans040: Marcel Ritzmaier word officeel een seizoen verhuurd aan SC Cambuur #Succes!
Ik geloof je wel, alleen wachten we liever nog even op een bevestiging van 1 van de clubs ;)

Sakas

Citaat van: Stille Genieter op juli 31, 2013, 20:14:51

Kijk even naar dat account, 6 tweets 8 volgers, en jij gelooft dat, wacht nou maar tot er bekend gemaakt wordt dat Park die kant op gaat. Pas dan geloof ik het!  :rodekaart
Laat sien ast foor Cambuur bist!