Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Synea

Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Cambuur058

Dit zit wel goed dus, hoop dat 'ie snel komt. Hoe eerder hoe beter.

Leovardiascc


Cambuur058

@thijsslegers: #ritzmaier kan en wil graag naar #cambuur maar #psv heeft hem laten weten dat hij nog even geduld moet hebben. Dadelijk meer op VI.nl

Mooi dat ie zelf ook graag wil

Drumfather SCC

PSV zet gewilde Ritzmaier voorlopig in de wachtkamer

20/07/2013 15:53

PSV heeft Marcel Ritzmaier (20) gemeld dat hij voorlopig in Eindhoven moet blijven. De club wil de mogelijke mutaties van de selectie afwachten alvorens de Oostenrijkse middenvelder toestemming krijgt om op huurbasis te vertrekken.

SC Cambuur zou Ritzmaier graag tijdelijk overnemen van PSV. De gepromoveerde kampioen van de Jupiler League ziet in hem een welkome aanvulling van de selectie die om lijfsbehoud moet gaan strijden. De Oostenrijker zelf staat open voor die belangstelling, maar moet voorlopig op PSV wachten.

Ritzmaier kwam tot op heden tot vier competitieduels en vier Europa League-optredens in de hoofdmacht van PSV. De middenvelder heeft bij de Eindhovenaren nog een contract tot medio 2014, met een optie voor een extra jaar.

Bron: VI.nl

PSV =>  :zucht

Dokkumer

Maar 1 wraakactie mogelijk.. Hun  100 jarig feestje op 31-8 maar even gigantisch verknallen met een 1-3 ofzo  l0l

:0=FUCK SCHIJTHOVEN!

Eewal

Dit is hetzelfde nieuws als gister, maar dan in een ander jasje...

Cambuur058

Is er al meer bekend over de kans dat ie komt of wanneer ie komt?

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op juli 21, 2013, 13:46:51
Is er al meer bekend over de kans dat ie komt of wanneer ie komt?

Wordt sowieso voor 2 aug bekend gemaakt. Zegt mijn bron tenminste. En nee, ik maak mijn bron niet bekend.
Area 58

De Jager

Citaat van: Yellow Army op juli 21, 2013, 14:02:33
Wordt sowieso voor 2 aug bekend gemaakt. Zegt mijn bron tenminste. En nee, ik maak mijn bron niet bekend.
Lekker makkelijk, hij komt wel of niet voor 2 augustus!

poelie-lwd

Als Toornstra en/of Duarte naar PSV vertrekken laten ze Ritsmaier gaan
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PeterTa

Waarom is dit topic nog open? De heren moderatoren hebben toch een regel die luidt: "zolang niks definitief is heeft de persoon in kwestie geen recht op een eigen topic."

:rodekaart

0517


Delamere

Citaat van: 0517 op juli 28, 2013, 09:48:38
Park nu naar PSV....
Dus kan Ritzmaier komen denk ik. Of Cocu moet weer wat nieuws verzinnen.

Cambuur058

Citaat van: Delamere op juli 28, 2013, 09:59:11
Dus kan Ritzmaier komen denk ik. Of Cocu moet weer wat nieuws verzinnen.
hopen op snel nieuws! Wel onverwacht trouwens, Park. Leuke speler.