Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc

Gestart door De Jager, juli 11, 2013, 21:18:36

Vorige topic - Volgende topic

De Jager

Nu toch maar eens een topic over de kvc, word genoeg over gesproken in andere topics!

Op de website van de kvc las ik dat wij dit jaar geen a wedstrijden hebben dit seizoen na aanleiding van de kampioenswedstrijd. Kan hier enig uitleg over gegeven worden?

brambo3004

Heb je een link?

Dokkumer

Citaat van: De Jager op juli 11, 2013, 21:18:36
Nu toch maar eens een topic over de kvc, word genoeg over gesproken in andere topics!

Op de website van de kvc las ik dat wij dit jaar geen a wedstrijden hebben dit seizoen na aanleiding van de kampioenswedstrijd. Kan hier enig uitleg over gegeven worden?

Het CIV heeft geconstateerd dat er vuurwerk afgestoken is, een hek vernield is en supporters het veld betreden hebben. De interpretatie van die feiten is voor discussie vatbaar, maar daar maalt justitie en al die andere hersenlozen niet om.. Mág niet, dus crimineel.

De Jager

Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2013, 21:31:52
Het CIV heeft geconstateerd dat er vuurwerk afgestoken is, een hek vernield is en supporters het veld betreden hebben. De interpretatie van die feiten is voor discussie vatbaar, maar daar maalt justitie en al die andere hersenlozen niet om.. Mág niet, dus crimineel.

Zijn diverse incidenten geweest afgelopen seizoen in de eredivisie, danwel met vuurwerk, rellen en supporter op het veld. Utrecht.
Krijgen ook al deze clubs alleen maar A wedstrijden? Lijkt me niet.
Hoe kan het dan dat wij wel weer braaf overal met de bus heen moeten?

Ronnie tng

Citaat van: De Jager op juli 11, 2013, 21:47:53
overal met de bus heen moeten?

Dat staat nergens, combi kan ook auto combi zijn  8)

Ronnie tng

Overigens vraag ik me wel af wat de BVO en KVC hiervan vinden en wellicht aan gaan doen? Er is over gesproken, het staat in de notulen maar eventuele verdere stappen worden verder niet benoemd.

Dokkumer

Citaat van: De Jager op juli 11, 2013, 21:47:53
Zijn diverse incidenten geweest afgelopen seizoen in de eredivisie, danwel met vuurwerk, rellen en supporter op het veld. Utrecht.
Krijgen ook al deze clubs alleen maar A wedstrijden? Lijkt me niet.
Hoe kan het dan dat wij wel weer braaf overal met de bus heen moeten?
C wedstrijden bedoel je?

Ik ben ook heel bang dat ondanks alles Roda nog steeds zwaar weegt, helemaal nu we "tegenstand" buiten het veld krijgen in plaats van de bejaardensoos van Telstar, Volendam etc.

De Jager


Bernardo

A wedstrijd = vrij vervoer?
B wedstrijd = auto combi?
C wedstrijd = buscombi?

Begrijp ik het zo goed?

De Jager

Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2013, 21:51:30
C wedstrijden bedoel je?

Ik ben ook heel bang dat ondanks alles Roda nog steeds zwaar weegt, helemaal nu we "tegenstand" buiten het veld krijgen in plaats van de bejaardensoos van Telstar, Volendam etc.

Dat bedoel im inderdaad dok

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op juli 11, 2013, 21:52:53
A wedstrijd = vrij vervoer?
B wedstrijd = auto combi?
C wedstrijd = buscombi?

Begrijp ik het zo goed?

C = Bus + drooglegging..

jeff

Er staat in dat we geen a wedstrijden hebben. Die hadden we afgelopen seizoen ook niet.
Hadden we echt verwacht dat we geheel vrij vervoer zouden krijgen dan?
Mvv hadden we vrij vervoer maar ook een b wedstrijd omdat je moest registeren.

SCC-J

Citaat van: jeff op juli 11, 2013, 22:19:28
Er staat in dat we geen a wedstrijden hebben. Die hadden we afgelopen seizoen ook niet.
Hadden we echt verwacht dat we geheel vrij vervoer zouden krijgen dan?
Mvv hadden we vrij vervoer maar ook een b wedstrijd omdat je moest registeren.

Vent lees de tekst dan!

jeff

Citaat van: SCC-J op juli 11, 2013, 22:31:47
Vent lees de tekst dan!
Ja, een fikse aantekening voor cambuur in het CIV-register en op zeker geen A wedstrijden komend seizoen.
Hadden we die dan wel afgelopen seizoen?

SCC-J

mvv dus. maar daar heb je ook te maken met Veredelde amateurclubs hé in de JL en gemeentes als Oss.....
In Eredivisie zijn alle accommodaties veel beter als in de JL... Daarom hebben ADO, Ajax en Feyenoord wel een aantal a wedstrijden ...... de Vraag iis is Cambuur zoveel erger qua misdragingen als Utrecht, Twente Feyenoord ajax ado enz enz.........

(bovenstaande stond ook gewoon in de tekst)