Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Dat geld is begroot! Tv geld is bekend, recette's hoger dan verwacht etc. Niet net als het elftal gisteren te schijterig, maar aktie

Roofvogel

Citaat van: De Raaf op juli 24, 2013, 13:43:16
Dat geld is begroot! Tv geld is bekend, recette's hoger dan verwacht etc. Niet net als het elftal gisteren te schijterig, maar aktie

Dat klopt ook wel maar ze willen het geld nu echt eerst binnen hebben en dan pas uitgeven en daar is wel iets voor te zeggen, neemt niet weg dat er nog wel iets bij moet.

Lore

Citaat van: De Raaf op juli 24, 2013, 13:43:16
Dat geld is begroot! Tv geld is bekend, recette's hoger dan verwacht etc. Niet net als het elftal gisteren te schijterig, maar aktie

De vraag is hoe je eventuele tegenvallers gaat opvangen? De bank leent ons niets meer en de gemeente gaat ook geen geld schuiven. Dus hoe ga je een tegenvaller opvangen?

pvanbuijtene

De beste spelers(voor ons) gaan pas in de week voor de deadline weg bij de club!

Dokkumer

Ik lees hier continu mat en tam... Het was dan gisteren ook een ideaal voetbaltemperatuurtje van bijna 30 graden...
Staat overigens los van het feit dat er wel meer naar voren gespeeld MOET worden, in plaats van het Arts systeem -tikkie breed, tikkie terug-

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2013, 16:16:28
Ik lees hier continu mat en tam... Het was dan gisteren ook een ideaal voetbaltemperatuurtje van bijna 30 graden...
Staat overigens los van het feit dat er wel meer naar voren gespeeld MOET worden, in plaats van het Arts systeem -tikkie breed, tikkie terug-

Dat is natuurlijk ook zo en zoveel kansen hebben wij nu ook weer niet weggegeven. Degelijk is misschien een beter woord? Wat sparkelend was het ook niet, wij creeerden ook weinig......


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2013, 13:32:58
als je zo tegen twente feyenoord psv vittesse en ajax speelt worden we met 4 a 5-0 opgerold.

Mag best!

Als we dan tegen NAC, NEC, Zwolle, GAE, RKC, Heracles en DKV maar 6 punten pakken :y

Edit: Tegen elk 6 punten en niet in totaal dus :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: pvanbuijtene op juli 24, 2013, 13:57:51
De beste spelers(voor ons) gaan pas in de week voor de deadline weg bij de club!
dat denk ik ook,bij bv ajax zitten er nu 5! overbodige aanvallers waaronder talent sana.
nou is die uiteraard veel te duur maar er zijn wel anderen en dat geld voor meer clubs.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

John Hiatt

Word een beetje moe van die vergelijkingen met Sandor. Die doet niet mee, dus is ook geen vergelijkingsmateriaal. En Sandor speelde in zijn laatste seizoen als een bejaarde, kon het lang niet meer bijbenen.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op juli 24, 2013, 17:41:17
Word een beetje moe van die vergelijkingen met Sandor. Die doet niet mee, dus is ook geen vergelijkingsmateriaal. En Sandor speelde in zijn laatste seizoen als een bejaarde, kon het lang niet meer bijbenen.
Gaat erom dat er wel een "type Sandor" qua voetbalintelligentie bij mag. Je kunt veel over hem zeggen, maar niet dat hij het spelletje niet zag.

Galdiano

Oebele hebben we in huis. Brands is een echte 10 even als Van Moorsel!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Dan moet je niet met Bakker en Dijkstra gaan voetballen op het middenveld, beide heren draaien meer achter uit dan vooruit. Hopelijk komt Ritzmaier er nog bij dan  kan Bakker mooi op de bank.

drg

ik hoor t wel weer, we moeten 3-5-2 gaan spelen  8P

Cambo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 24, 2013, 16:52:12
Mag best!

Als we dan tegen NAC, NEC, Zwolle, GAE, RKC, Heracles en DKV maar 6 punten pakken :y

Edit: Tegen elk 6 punten en niet in totaal dus :insane
Tuurlijk pakken wij daar al 42 punten mee. Was dat maar waar! Als dat allemaal zo gemakkelijk zou gaan zoals jij denkt, dan kunnen we meteen mee gaan doen voor het kampioenschap. :_schater
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!