Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ONB Drachten - Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 18:45:14

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Hopelijk laat Fusciello wat zien

Cambuur058

3-0 inmiddels voor Cambuur
Doelpunten: Bakker(pen), Brands, Barto
Eerste helft bijna afgelopen

brambo3004

Aangezien Cambuur na het aantrekken van Van Brakel alleen nog op zoek is naar een linksbenige middenvelder vind ik het een beetje raar dat die pizzabakker nog meedoet. Misschien handige opvulling voor de oefenpotjes van vandaag en gister? Want linksbenig is hij niet.

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op juni 29, 2013, 18:49:22
Aangezien Cambuur na het aantrekken van Van Brakel alleen nog op zoek is naar een linksbenige middenvelder vind ik het een beetje raar dat die pizzabakker nog meedoet. Misschien handige opvulling voor de oefenpotjes van vandaag en gister? Want linksbenig is hij niet.
Kan, misschien is t wat voor in de breedte van de selectie. ik kan niet oordelen want ik heb 'm nog nooit zien spelen..

denistel

leuke speler en mooi dat ze zo inieder geval steeds per half uur 5 kunnen wisselen zoals gister

Cambuur058

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 18:58:19
leuke speler en mooi dat ze zo inieder geval steeds per half uur 5 kunnen wisselen zoals gister
Is t wat?
Mensen zeggen dat ie te licht is maar El Sharaawy zou een paar jaar geleden naar DKV en werd ook te licht bevonden, en kijk waar die nu is.. Je weet maar nooit he  ;)

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:04:08
Is t wat?
Mensen zeggen dat ie te licht is maar El Sharaawy zou een paar jaar geleden naar DKV en werd ook te licht bevonden, en kijk waar die nu is.. Je weet maar nooit he  ;)

Het lijkt mij verstandig om in de Eredivisie geen spelers op het middenveld te zetten die geen duel winnen.

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:04:08
Is t wat?
Mensen zeggen dat ie te licht is maar El Sharaawy zou een paar jaar geleden naar DKV en werd ook te licht bevonden, en kijk waar die nu is.. Je weet maar nooit he  ;)

Net als gister kan hij me vandaag ook niet overtuigen.
Area 58

Cambuur058


Cambuur058

4-1 .. Matig hoor, je hoort de 0 te houden tegen dit soort clubjes.

Cambuur058

5-1 Schokker
6-1 Van Moorsel

Cambuur058


Cambuur058

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 19:07:57
Net als gister kan hij me vandaag ook niet overtuigen.
Ah jammer, had gehoopt op een pareltje

Cambuur058

Eindstand: 1-8
Goals: Bakker(pen), Brands, Barto, El Makrini, Schokker, Van Moorsel, Hemmen(2x)

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:34:41
Ah jammer, had gehoopt op een pareltje
\Met die proefspelers is het net als mijn droom.. 20 centimeter langer, 50 centimeter breder en 23 centimeter in mijn broek... Tja ik vind 28 toch net iets te veel :devil