Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ONB Drachten - Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 18:45:14

Vorige topic - Volgende topic

keije

Cambuur voetbalde op zich wel aardig , alleen het probleem ligt voorin op de zijkanten , maar daar zijn ze druk mee bezig .  Ik heb er alle vertrouwen in ! |:)

denistel

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:29:02
4-1 .. Matig hoor, je hoort de 0 te houden tegen dit soort clubjes.

liever 1-8 dan 0-4 toch :proost

Ruppppert


Ruppppert


denistel


drg

Spelen ze nu in dat witte om ons de gek aan te steken of willen ze nog niet bekend (of is het nog niet bekend) maken wie de nieuwe sponsor op het echte shirt word?

Cambuur058


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime