Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bart van Brakel

Gestart door Voor altijd cambuur, juni 28, 2013, 15:50:47

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Niet slim, nergens kan je meer rustig de zestien binnen wandelen, met de bal aan de voet. Afspelen Bart !!

whimpy

ja bart je had zelfs links en rechts af kunnen spelen en dat deed je niet.

666

Citaat van: 666 op november 25, 2013, 08:52:00
Mist nog een beetje wedstrijdritme maar ik vond hem verdienstelijk spelen. Gelukkig hebben we hierin een speler die zo mee kan komen met het team  :thumbsup

Ik neem al mijn woorden weer terug..

Wat een &%$%^$&$% hij moet die bal gewoon geven  :(.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: 666 op maart 03, 2014, 07:40:46
Ik neem al mijn woorden weer terug..

Wat een &%$%^$&$% hij moet die bal gewoon geven  :(.
in lc staat dat hij het niet meer wist wat hij moest doen .Volgens mij spelen we erediv hoor .

HilversumOnTour

Doodzonde, konden in die counter makkelijk op 1-2 komen!

speculeter

Denk en hoop niet dat die volgend seizoen nog bij ons speelt.

Dokkumer

Citaat van: peter op maart 03, 2014, 10:25:35
Denk en hoop niet dat die volgend seizoen nog bij ons speelt.
In de beloften mag hij nog wat aansterken. Heb bij Bart nog wel het gevoel dat er meer in zit.

piene hassus

Even een leermoment voor jou: je wist het even niet, welnu de bal moet in het doel van de tegenstander. Hoe simpel wil je het hebben!
Durf je dat niet speel dan een medespeler aan.

SCCRulez

Citaat van: piene hassus op maart 03, 2014, 15:10:10
Even een leermoment voor jou: je wist het even niet, welnu de bal moet in het doel van de tegenstander. Hoe simpel wil je het hebben!
Durf je dat niet speel dan een medespeler aan.
En geen tijd nemen voor een interne discussie met je zekere- en mindere zekere zelf; split second, knallen of afgeven die knikker! Dit zag er nog knulliger uit als Lukoki's net-niet-schoten/voorzetten


piene hassus

Dus int vervolg ogen dicht en ramme met die bal