Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bart van Brakel

Gestart door Voor altijd cambuur, juni 28, 2013, 15:50:47

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: moodygrunn op november 23, 2013, 23:25:40
toch 2 assists, en maar klagen hier op t forum.....

Met 2 assists speel je niet meteen een wereldpot toch?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Leovardia

Wisselvallige wedstrijd inderdaad. Maar we kunnen pas na een serie wedstrijden echt oordelen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op november 23, 2013, 23:25:40
toch 2 assists, en maar klagen hier op t forum.....
Spelers bij ons moeten vaak 30% boven het niveau van bijvoorbeeld Barcelona zitten :devil

camsterdambuurinsneek

Zo weinig ritme, zo spelen = fenomenaal! En voor een controleur bijzonder goede (functionele) techniek..\

gewoon een fan

Ik vond hem helemaal niet zo slecht spelen, oké hij had wat dom balverlies maar ik zie wel wat in deze speler  :thumbsup

wiekie1969

prima voetballer, een winnaar, mooi laten staan daar op het middenveld!

Galdiano

Na een weken/maanden geen pot gespeeld te hebben, al zo spelen, is knap!
Goede voetballer! We hebben een luxe probleem op het middenveld!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lwdscc

Citaat van: moodygrunn op november 23, 2013, 23:25:40
toch 2 assists, en maar klagen hier op t forum.....

2? Ritzmaier nam de corner toch!? Maar tweede helft speelde hij inderdaad veel beter dan de eerste helft!

moodygrunn

was een indraaiende corner, kan dus nooit ritzmaier zijn geweest. Het was de corner van Van Brakel.
In Henk en Sandor we trust

HilversumOnTour


Citaat van: Galdiano op november 24, 2013, 10:27:28
Na een weken/maanden geen pot gespeeld te hebben, al zo spelen, is knap!
Goede voetballer! We hebben een luxe probleem op het middenveld!  |:)

En zo is het maar net!!!

piene hassus


Collingwood

Wisselde goede momenten af met mindere, maar volgens mij kan hij met wat meer wedstrijdritme een uitstekende middenvelder voor ons zijn. Kan zowel aardig verdedigen als passen.
Kalmte alleen kan u redden.

Clint

Citaat van: moodygrunn op november 24, 2013, 11:19:00
was een indraaiende corner, kan dus nooit ritzmaier zijn geweest. Het was de corner van Van Brakel.

Goede corner. Precies goed neergelegd in het doelgebied. Dat hebben we hier nog niet zo vaak gezien. Je ziet hoe gevaarlijk dat kan zijn. Zo werd er ook gescoord tegen Groningen.

sunderland

hij was hier en daar wat ongelukkig maar hij zat er wel steeds tussen .Kon niet steeds de bal controleren maar dat is logisch.Wel storen waardoor Nec niet vooruit kon spelen

sunderland

uitspelen vd tegenstander zie je niet zo vaak meer .Wegdraaien en daardoor jezelf vrijspelen dat deed v Brakel een aantal keer heel goed