Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 1m
Sc Cambuur is met Willem II tot overeenstemming gekomen over de huur van Kevin Brands. Morgen afwikkeling formaliteiten. #cambuur
Openen

Welkom dan maar.  :thumbsup

Bernardo

PASPOORT
seizoen   club   wedstrijden   doelpunten   competitie
2008/09   AZ   0   0   Eredivisie
2009/10   Telstar   30   2   Eerste divisie
2010/11   Telstar   31   2   Eerste divisie
2011/12   Telstar   29   9   Eerste divisie
2012/13   Willem II   14   0   Eredivisie
Totalen:   104   13   

Zeg het maar..

sunderland

Welkom jonguhh.En voor de negatievelingen kijk Telstar - cambuur maar even terug van 2 seiz geleden

Yellow Army

Area 58

Dokkumer

Citaat van: sunderland op juni 26, 2013, 21:52:20
Welkom jonguhh.En voor de negatievelingen kijk Telstar - cambuur maar even terug van 2 seiz geleden
Ik heb voor zijn overgang naar Willem II aangegeven dat ik hem graag in Cambuurshirt had zien willen ballen.. Helaas vorig seizoen uit het oog verloren, dus ik weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft

denistel

welkom kevin laat het maar zien

29 wedstrijden 9 goals voor een middenvelder in dat jaar was ie erg goed hoor


AL


Yellow Army

Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 22:22:42
welkom kevin laat het maar zien

29 wedstrijden 9 goals voor een middenvelder in dat jaar was ie erg goed hoor

dat zijn geen slechte cijfers en ook nog voor telstar.
Area 58

richard

Welkom jonge en het komt vast goed, type speler die ik graag mag zien!!

Hasses

Welkom en succes Kev!

John Hiatt

Ken hem niet, is met dit jaar niet opgevallen bij Willem2. Maar dat zegt niks. Welkom en succes.  |:)

SCCRulez

Welkom bij ons mooie SCC  :scc!! Bewijs ongelijk van WillemII maar!

denistel

Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 23:08:56
Ken hem niet, is met dit jaar niet opgevallen bij Willem2. Maar dat zegt niks. Welkom en succes.  |:)

ken oek niet als je niet speelt toch

SCCRulez

Heb ook weinig wedstrijden van WillemII gezien dit jaar.. godzijdank :O

De Jager

Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 23:12:51
ken oek niet als je niet speelt toch
Ken deze jongen totaal niet, maar waarom niet gespeeld dit seizoen? Verder rest mij ook de vraag waarom een Jupilerleague club een speler zou verhuren aan een club die eredivisie gaat spelen als zijn contract daarna toch afloopt!? Zeer vaag naar mijn idee!