Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk Bos

Gestart door HilversumOnTour, juni 24, 2013, 21:02:44

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour


Sakas

Meldt Henk Bos net via Twitter!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Yellow Army

Area 58

SCCRulez

Succes jonguh, hoop dat je m'n twijfel snel kan wegnemen!  |:)

poelie-lwd

Welkom jonguh!

Laat het maar zien en snoer de criticasters maar rap de mond!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 58s
Update: Henk Bos blijkt NIET door #FCGroningen te zijn verhuurd aan #Cambuur Zojuist stellig ontkent door Vd Belt. (1/2)

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 3s
De doorgaans goed geïnformeerde Groninger bron heeft zijn melding op Twitter inmiddels verwijderd. (2/2)

denistel

snel is ie zeker poelie

Galdiano

Gelukkig!!!

Veel te licht, Diemers was veel beter in de jeugd dan Bos bij Groningen.
Dit terwijl Diemers al niet best was!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

toe even ju diemers komt er wel let nou maar op.

Galdiano

Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 22:33:35
toe even ju diemers komt er wel let nou maar op.

Diemers heeft het bij Groningen goed gedaan!
Echter vond ik hem afgelopen seizoen tegenvallen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sakas

Die wordt vermoedelijk van de week alsnog gepresenteerd. waar rook is is .....
Laat sien ast foor Cambuur bist!

denistel

#11
Citaat van: Galdiano op juni 24, 2013, 22:36:48
Diemers heeft het bij Groningen goed gedaan!
Echter vond ik hem afgelopen seizoen tegenvallen!

1e jaar betaald voetbal he

Dokkumer

Citaat van: Sakas op juni 24, 2013, 22:38:13
Die wordt vermoedelijk van de week alsnog gepresenteerd. waar rook is is .....
Heeft iemand een sigaar aan? :devil

Collingwood

Ik ga er toch maar van uit dat hij nog komt, er zullen nog wel wat plooien glad moeten worden gestreken.

Als hij komt: Ik geef hem het voordeel van de twijfel en hoop dat hij volgend seizoen al zijn critici de mond snoert met fantastisch spel.

|:) |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 24, 2013, 22:47:54
Ik ga er toch maar van uit dat hij nog komt, er zullen nog wel wat plooien glad moeten worden gestreken.

Als hij komt: Ik geef hem het voordeel van de twijfel en hoop dat hij volgend seizoen al zijn critici de mond snoert met fantastisch spel.

|:) |:)
Dat geldt voor iedereen die hier komt en al is.. Zelfs voor Johnny.
Tot nader order gaat hier even een slotje op