Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Arts heeft al een nieuwe baan, hij is tekstschrijver van de column in fabeltjeskrant  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Arts lijd aan hoogheidswaanzin,misschien eens een bezoekje brengen aan een echte arts  :proost

denistel

Citaat van: sunderland op maart 27, 2013, 23:21:47
in de cambuur bar of op de tribune ? Ist een lekker Wijf?

op de tribune en een wijf ist niet een vrouw en ze ziet er best goed uit :y _O_

gewoon een fan

Citaat van: denistel op maart 28, 2013, 08:21:37
Citaat van: sunderland op maart 27, 2013, 23:21:47
in de cambuur bar of op de tribune ? Ist een lekker Wijf?

op de tribune en een wijf ist niet een vrouw en ze ziet er best goed uit :y _O_
Dat kun je nu wel zo zeggen maar daar zou ik toch graag bewijs van willen zien,misschien een foto plaatsen  :insane

Clint


sunderland

Citaat van: denistel op maart 28, 2013, 08:21:37
Citaat van: sunderland op maart 27, 2013, 23:21:47
in de cambuur bar of op de tribune ? Ist een lekker Wijf?

op de tribune en een wijf ist niet een vrouw en ze ziet er best goed uit :y _O_
hoppaaaaa

Chipke

Alfons moet zijn werkzaamheden maar weer hervatten dacht ik zo....

denistel

waarom dan onder hem verloren we uit bijna oek alles en vanavond heb ik wel
leuker voetbal gezien al is er nog werk aan de winkel maar dat komt goed

marrumer

hij heeft helemaal geen afscheid genomen vandaag  :?

Dokkumer

Citaat van: marrumer op april 01, 2013, 18:55:32
hij heeft helemaal geen afscheid genomen vandaag  :?

:0=ÉÉN APRIL   :_schater

En aangezien het boek Arts ook bij de selectie woensdag al gesloten was komt er hier definitief een  :X op