Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter

Citaat van: De Raaf op maart 22, 2013, 15:51:39
Respect?
Meneertje heeft al die tijden schijt aan het publiek gehad, luisterde niet naar anderen in TS en gaf altijd de spelers de schuld.
Rot op met respect!
Gun hem ook geen nieuwe job, het gaat tenslotte al kut genoeg in het nederlandse voetbal
juist wel.......laat hem maar coach worden van den bosch oid
Dan kan hij weer zeggen dat de luizenploeg cambuur onterecht heeft gewonnen.........

AL

Gezien het anti-voetbal vind ik het wel prima zo. Echter denk ik niet dat we nu ineens mooi voetbal gaan zien, omdat we daar domweg de spelers niet voor hebben.

Overigens geloof ik echt niet dat hij wegens tegenvallende resultaten de laan uitgestuurd is.
Ik denk dat er wat anders voorgevallen is!

GerardFraneker


Bedankt voor de mooie dingen Arts!
Succes bij je volgende werkgever!

mario

Citaat van: MP4L op maart 22, 2013, 16:51:41
Ik vind het erg jammer hoe Arts de club heeft moeten verlaten na 5 jaar. Maar de supporters, de club en Arts zelf geloofde er niet meer in. Dus kan dit alleen maar beter zijn.

Ik wens Arts het beste en bedankt hem voor de goede dingen die hij heeft gedaan bij de club. Het is jammer dat hij zelf niet een positieve stempel heeft kunnen maken als hoofdtrainer.

Succes!

Juist, denk dat het beste oplossing is maar vindt het een persoonlijk drama voor de man die zich 5 jaar met hart en ziel voor de club heb ingezet. De chemie was er gewoon niet meer. Arts, bedankt voor je inzet en ik wens je het allerbeste bij je volgende club...

Galdiano

Citaat van: GerardFraneker op maart 22, 2013, 21:11:19

Bedankt voor de mooie dingen Arts!
Succes bij je volgende werkgever!

Zijn contract bij Den Bosch kan ie vergeten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Hoop dat de spelersgroep nu gaat bewijzen dat ze beter kan.. heb mn twijfels

AL

Citaat van: De Gast op maart 23, 2013, 07:51:42
Hoop dat de spelersgroep nu gaat bewijzen dat ze beter kan.. heb mn twijfels

Verwacht ook niet dat het nu (veel) beter gaat worden.
We hebben nu eenmaal een selectie met te veels te weinig voetballend vermogen en diepgang!
Volgend seizoen heb je echt andere voetballers nodig wil je dwingend aanvallend voetbal spelen.

Destroyer

Heerlijk wakker worden  :devil

Ik verwacht ook geen wereld wonderen. Maar ik ga er van uit dat er behoorlijk minder over de tegenstander gelukt gaat worden. het wordt tijd dat we van onze eigen krachten uit gaan. Laten we er nog een leuk seizoenseinde van maken. Strijden en knokken, dan maar op karakter. |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Kan er nu een slotje op dit topic?

Verwijderen topic nog beter
MI-Sider for Life

speculeter

Citaat van: Nightmarelwd op maart 23, 2013, 10:01:13
Kan er nu een slotje op dit topic?

Verwijderen topic nog beter
waarom?

Nightmarelwd

Hij is toch weg, verspilde moeite om nog aandacht aan de man te geven  :devil
MI-Sider for Life

scclwd

Citaat van: Nightmarelwd op maart 23, 2013, 10:26:51
Hij is toch weg, verspilde moeite om nog aandacht aan de man te geven  :devil

Triest.

scclwd

Arts, via dit topic wil ik je bedanken voor vijf jaar lang tomeloze inzet voor onze club. Twee keer heb je ons naar een spannende play-off gelootst, waar we dichtbij succes waren. Helaas is je afscheid niet geworden zoals gehoopt. Je hebt het hier niet altijd makkelijk gehad, er waren enkele supporters die jou het behoorlijk moeilijk hebben gemaakt. Niet beseffende dat jij ook maar een mens bent die het beste met de club voor had. Veel succes bij je volgende werkgever en wellicht tot ziens in het cambuurstadion.

Drumfather SCC

En ja hoor... Nou komen de kontenkruupers ineens weer opzetten  :O

Kon je op wachten; Altijd maar kritiek maar als meneer wegvalt is het ineens iets wat met respect behandeld moet worden en word het weer bedekt met de Mantel der Liefde en mooie woorden!

Feit is gewoon; Als je niet presteerd en geen chemie meer hebt met alles waardoor de ploeg slecht functioneerd en het publiek teleurgesteld word moet je weg, Arts was nooit een Clubman!

Dus ik ben wél blij  :proost