Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

richard


Thieske

We kunnen gewoon meespelen om de titel.. We maken er nog steeds kans op..
Na al die jaren is dit je kans..... AA pak je spullen en vertrek met je keuze's en je slappe wisselbeleid.

Dokkumer

Niet alleen het slappe wisselbeleid. GA EENS VAN EIGEN KRACHT UIT EN PAS JE NIET ALTIJD AAN AAN DE TEGENSTANDER...

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 12:36:41
Niet alleen het slappe wisselbeleid. GA EENS VAN EIGEN KRACHT UIT EN PAS JE NIET ALTIJD AAN AAN DE TEGENSTANDER...

Ik heb Fortuna-Cambuur gezien, maar ik geloof ondertussen niet meer zo in onze eigen kracht. Soms een aardige actie van een enkeling, maar dat is dan altijd een passje van Oepie of een dreigende actie van Adje, Vd Laan komt een keer leuk mee op, Hemmen draait eens goed weg, maar daar houdt het wel mee op. Voor de rest zit er gewoon niet veel voetbal en creatief vermogen in.

brambo3004

En al helemaal geen automatismen! Ja tikke terug l8l

De Gast

Citaat van: brambo3004 op maart 21, 2013, 12:41:57
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 12:36:41
Niet alleen het slappe wisselbeleid. GA EENS VAN EIGEN KRACHT UIT EN PAS JE NIET ALTIJD AAN AAN DE TEGENSTANDER...

Ik heb Fortuna-Cambuur gezien, maar ik geloof ondertussen niet meer zo in onze eigen kracht. Soms een aardige actie van een enkeling, maar dat is dan altijd een passje van Oepie of een dreigende actie van Adje, Vd Laan komt een keer leuk mee op, Hemmen draait eens goed weg, maar daar houdt het wel mee op. Voor de rest zit er gewoon niet veel voetbal en creatief vermogen in.

middelmaat inderdaad

dit is mien club

ACTIES :0=

Hoe
Wanneer
Hoelaat
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Gerard Bos 
@GerardBos 

@AlkemaChris Stand dan:
1 Sparta 23-46 (-3),
2 HEL 25-45 (-0),
3 VOL 23-42 (-3),
4 MVV 23-41 (-6),
5 CAM 22-40 (-1)

#Veendam 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

gewoon een fan

Arts trek je conclusie en vertrek  :rodekaart

brambo3004

Ik heb het gevoel dat men niet zo onder de indruk is van dhr. Arts :zweep

dit is mien club

Zoveel supporters die het hebben gehad met Arts...
Waar blijven de Acties.

Spandoek maken en ophangen bij een training een deze dagen.

Komop mannen... als ik het zo lees zijn er mensen genoeg die bereid zijn mee toe doen aan een actie.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Hierbij wil ik Alfons A. nomineren als bondscoach van het Antarctisch elftal...

Destroyer

Citaat van: dit is mien club op maart 21, 2013, 11:43:42
Veendam bijna failiet... betekend dat wij eerste hadden kunnen komen te staan als we hadden gewonnen in sittard...


Arts :rodekaart

Joh, je zou maar eerste komen te staan. Dat kan echt niet. Dan schijten ze nog meer in hun broek haha.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

#418
Arts op non-actief gesteld! |:) |:) |:) |:)

Mooi begin van het weekend w:)

CiteerSC Cambuur heeft vanmorgen Alfons Arts te kennen gegeven dat hij de  rest van het seizoen vrijgesteld is van arbeid. Arts (sinds juli 2007 werkzaam bij SC Cambuur) was sinds het vertrek van Stanley Menzo naar Vitesse hoofdtrainer van de club uit Leeuwarden.

Raad van Commissarissen en directie achten deze beslissing noodzakelijk om de te realiseren doelstellingen te verwezenlijken. Alfons Arts is in het bezit van een aflopend contract en had de club reeds te kennen gegeven dit contract niet te willen verlengen.

Henk de Jong en Jan Bruin zullen het lopende seizoen de leiding hebben over het elftal van SC Cambuur. Dwight Lodeweges zal per 1 juli de nieuwe hoofdtrainer zijn en zal niet eerder aantreden.

http://www.cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-stelt-alfons-arts-op-non-actief

speculeter

Mijndag kan niet meer stuk........