Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: peter op maart 19, 2013, 21:36:17
Net even intervieuw gezien met arts na de wedstrijd.
Fortuna noemde hij een luizenploeg....
Volgens mij speelden wij ook als luizenploeg..
En dan haal je de speler er uit die tenminste nog creativiteit heeft....
En zijn vervanger heeft geen een goede bal gespeeld.. :rodekaart

Noemde hij Sparta ook ach.....deze man kun je niet serieus nemen!!

De Gast

Er zit geen enkele vooruitgang in het team.. Spelers worden niet beter. Je kunt net zo goed niet trainen.

Tijd voor een ommezwaai! ACTIE

marrumer

ik heb hem dit seizoen nog niet zo boos gezien in een interview...

speculeter

Allemaal gespeeld....

Destroyer

Sjezus kerel je werkt bij Cambuur, altijd de tegenstander te benoemen. Ben je open aan het solliciteren of zo?  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCFRANEKER

Citaat van: Destroyer op maart 20, 2013, 07:31:05
Sjezus kerel je werkt bij Cambuur, altijd de tegenstander te benoemen. Ben je open aan het solliciteren of zo?  :R
Gaan slapen met drama..wakker worden met drama...denk om dien bloed druk ouwe  :zweep

gewoon een fan

Arts jij bent de eerste arts waarvan ik alleen maar zieker word  ;(
Geef ons het juiste medicijn en vertrek.

De Raaf

Krentenmik, als je die walgelijke tijd onder jou nog een beetje wil goed maken en je nog een greintje ballen hebt, stap je zelf op.
Zie je niet dat iedereen je onderhand uitkotst?
Meerdere echt fanatieke cambuurmensen slaan zelfs play-offs over als jij als een dooie voetbalvernietiger dan nog op de bank zit.
Als ik zo mijn poen moest verdienen, grrrrrrrrrr.
OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!

dit is mien club

Geen wedstrijd meer wachten, nu ingrijpen AUB.

Arts moet weg
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Andre-Lwd

dit is mien club

Citaat van: Andre-Lwd op maart 20, 2013, 14:24:10
Bist al fut?

Arts houd de eer aan je zelf en vertrek
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

richard

sunderland

OPROTTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nightmarelwd

Uitspraak Arts: Fortuna Sittard is een luizenploeg. Solliciteer dan Arts, jij bent de luis in de pels bij ons.
MI-Sider for Life

dit is mien club

Veendam bijna failiet... betekend dat wij eerste hadden kunnen komen te staan als we hadden gewonnen in sittard...

Arts :rodekaart