Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Elke keer sta ik er weer van te kijken wat voor opstelling deze man uit zijn hoge hoed tovert. Nu zet hij Dijkstra op de bank en begint hij met V/d Laan die een twijfelgeval was en begint hij met een Dantuma die het hele seizoen nog niet een kans heeft gehad. Ook laat hij een speler spelen die al twijfelt over zijn toekomst omdat hij denkt het niveau niet meer aan te kunnen. En dan nog presteert hij het om de spelersgroep de schuld te geven over de manier van voetballen. Nou trainer je moet eerst bij jezelf gaan kijken en dan naar anderen jij word betaald om een stabiel team neer te zetten waarbij je moet overleggen met je assistenten. Bij geen allen van dit is er ook maar iets te bespeuren dat je dat wel doet. Je bent een ongelofelijke eikel die alleen maar aan zich zelf denkt en ik raad clubs aan eens goed te informeren naar jou manier van omgaan met een groep wat dat is ver beneden peil.

dit is mien club

Tijd voor acties...

Deze arts maakt cambuur niet meer beter
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

richard

Citaat van: Sonnema op maart 19, 2013, 11:44:55
Elke keer sta ik er weer van te kijken wat voor opstelling deze man uit zijn hoge hoed tovert. Nu zet hij Dijkstra op de bank en begint hij met V/d Laan die een twijfelgeval was en begint hij met een Dantuma die het hele seizoen nog niet een kans heeft gehad. Ook laat hij een speler spelen die al twijfelt over zijn toekomst omdat hij denkt het niveau niet meer aan te kunnen. En dan nog presteert hij het om de spelersgroep de schuld te geven over de manier van voetballen. Nou trainer je moet eerst bij jezelf gaan kijken en dan naar anderen jij word betaald om een stabiel team neer te zetten waarbij je moet overleggen met je assistenten. Bij geen allen van dit is er ook maar iets te bespeuren dat je dat wel doet. Je bent een ongelofelijke eikel die alleen maar aan zich zelf denkt en ik raad clubs aan eens goed te informeren naar jou manier van omgaan met een groep wat dat is ver beneden peil.

:thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op maart 19, 2013, 12:00:11
Tijd voor acties...

Deze arts maakt cambuur niet meer beter
Deze Arts is een kwakzalver...
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Is ie nog niet weg?! :( :R

SCCFRANEKER

Iedereen roept wel akties dit dat...maar waarom hebben we dat vrijdag thuis niet gedaan dan? @Cambuurculture @UL ?

Zullen we dan donderdag maar even naar de training ? ich bin da bei !! :zweep

richard


SCCFRANEKER

Althans mut 13.30 naar de bekkenbeul.... :D

Ronnie tng

Citaat van: SCCFRANEKER op maart 19, 2013, 13:59:44
Iedereen roept wel akties dit dat...maar waarom hebben we dat vrijdag thuis niet gedaan dan? @Cambuurculture @UL ?

Zullen we dan donderdag maar even naar de training ? ich bin da bei !! :zweep

Ik vind dat het geschikte moment nog niet echt is geweest om een actie te houden op de training bijvoorbeeld. We zitten er ook nu weer erg dicht tegen aan wat mij betreft. Hoe zie je die actie voor je dan?

Ook donderdag is denk ik niet het juiste moment. De vrijdag word niet gespeeld en ik denk dat wanneer je volgende week vrijdag tegen Almere verliest je de boel prima op scherp kan zetten voor de wedstrijd tegen GAE. Dan kan je ook een betere actie houden omdat je dan een training in het weekend kan bezoeken.

SCCFRANEKER

Aktie..onder leiding van jongens die wat te vertellen hebben binnen de HK.Hoe zie ik zoiets voor me. wat jezelf zegt de boel op scherp zetten..ongenoegen uiten..Arts vriendelijk verzoeken bij verlies tegen eagles zn bezem te pakken..dmv persoonlijke gesprekken met jongens die wat te vertellen hebben en dmv een spandoek met passende text...maar wat jezelf idd zegt...training voor de eagles...die zouden we zowiezo moeten bezoeken met of zonder winst op city !! |:) |:)

denistel

zal het wat veranderen??? zeker in uitwedstrijden spelen we veel te schijterig
en passen ons te veel aan.en hoeveel lui oek roepen dat het anders en aanvallender
mut het veranderd toch niet.

en lui die zeggen dat het niet waar is sorry maar daar hek ut wel met had.er zijn
te veel geluiden en wedstrijden die dat bewijzen.

komend seizoen eens volle bak spelen en elkaar de waarheid kunnen zeggen zonder daar op afgerekend te worden.

als we als Cambuur voor uit willen dan zal dat met zijn allen moeten en niet door 1 lingen
die denken dat ze alles beter weten of wat dan ook.

richard

Citaat van: Ronnie tng op maart 19, 2013, 14:21:55
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 19, 2013, 13:59:44
Iedereen roept wel akties dit dat...maar waarom hebben we dat vrijdag thuis niet gedaan dan? @Cambuurculture @UL ?

Zullen we dan donderdag maar even naar de training ? ich bin da bei !! :zweep

Ik vind dat het geschikte moment nog niet echt is geweest om een actie te houden op de training bijvoorbeeld. We zitten er ook nu weer erg dicht tegen aan wat mij betreft. Hoe zie je die actie voor je dan?

Ook donderdag is denk ik niet het juiste moment. De vrijdag word niet gespeeld en ik denk dat wanneer je volgende week vrijdag tegen Almere verliest je de boel prima op scherp kan zetten voor de wedstrijd tegen GAE. Dan kan je ook een betere actie houden omdat je dan een training in het weekend kan bezoeken.

|:)

richard

Citaat van: denistel op maart 19, 2013, 15:12:49
zal het wat veranderen??? zeker in uitwedstrijden spelen we veel te schijterig
en passen ons te veel aan.en hoeveel lui oek roepen dat het anders en aanvallender
mut het veranderd toch niet.

en lui die zeggen dat het niet waar is sorry maar daar hek ut wel met had.er zijn
te veel geluiden en wedstrijden die dat bewijzen.

komend seizoen eens volle bak spelen en elkaar de waarheid kunnen zeggen zonder daar op afgerekend te worden.

als we als Cambuur voor uit willen dan zal dat met zijn allen moeten en niet door 1 lingen
die denken dat ze alles beter weten of wat dan ook.

Een directie zonder voetbal kennis en het sporadisch bezoeken van trainingen en het signaleren van dingen........blijft ook een enorm probleem!!

dit is mien club

Je hoeft wat mij betreft de selectie niet op scherp te zetten.
We moeten het bestuur duidelijk maken dat we het hebben gehad met Arts.

Hij moet in ieder geval vertrekken dat zet de boel wel op scherp denk ik.

Je kan ook een stil protest doen, door bij een training een spandoek op te hangen.

Met BV: Ga naar "huis"arts of iets dergelijks.

Gewoon laten weten dat vele supporters klaar met hem zijn. Nog een wedstrijd wachten betekend misschien nog meer punten verliezen dat moeten wij niet willen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccleeuwarden

Ik ben GEEN fan van Arts, maar hoe de spelers gister op het veld liepen is gewoon te triest voor woorden! Ze moeten verdomme trots zijn dat ze in het geel blauwe shirt mogen spelen van onze club en daarvoor moeten ze zelf ook eens een stapje harder lopen. en kan je niet met de druk omgaan, zoek dan lekker iets anders! Er moet !!!!!!!!! voor elkaar geknokt worden zoals Fortuna dat ook heeft gedaan gister.