Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Zelfs Twente niet? Ik denk dat de kans op dispensatie groter bij Cambuur is dan bij Twente. Wanneer je nu over gaat tot actie, kan je het prima rekken tot de play offs. Ik zie het als enige mogelijkheid om er nog wat van te maken dit seizoen!

Galdiano

12 punten in de laatste 10 wedstrijden!!!

Trek je conclussies Arts!  :0= OPROTTEN!!!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

vialli

We kenne d'r  lang over lulle maar we komme oek KWALITEIT tekort maar
dat het weer met de centen te maken.

Galdiano

Citaat van: vialli op maart 18, 2013, 23:53:41
We kenne d'r  lang over lulle maar we komme oek KWALITEIT tekort maar
dat het weer met de centen te maken.

Waarom win je wel van mvv, volendam, graafschap, sparta, helmond?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 23:40:50
12 punten in de laatste 10 wedstrijden!!!

Trek je conclussies Arts!  :0= OPROTTEN!!!!

Echt??

Wat een trieste cijfers ;( ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Volgens iemand op voetbalzone staan we 2e als je kijkt naar alleen de thuiswedstrijden en 13e (!) als je alle uit behaalde punten optelt.

I rest my case......
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

300km heen en 300km terug rijden om een prutstrainer een prutselftal het veld in te zien sturen. Les van de dag: nooit meer spontaan naar Sittard rijden om je club te zien spelen :R

richard

Wederom geeft ie de spelers de schuld bij een nederlaag maar zelf in een enorme spiegel kijken......HO MAAR!! Eindverantwoordelijk.........houd in dat je je spelersgroep op een dusdanige manier moet voorbereiden op een wedstrijd dat ze messcherp zijn en er volgens je eigen spel in beukt. Jij hebt het alleen over de tegenstander je geeft spelers zakken vol informatie mee en ze schijten bagger dat wanneer het niet gaat, je weer helemaal gek wordt en je je assistenten elke x compleet negeert!!! Je bent een zielig hoopje mens/trainer!!

Destroyer

Niet best, heb er nog slecht van geslapen ook, kan deze nachtmerrie ook verdwijnen  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Citaat van: brambo3004 op maart 19, 2013, 01:39:09
300km heen en 300km terug rijden om een prutstrainer een prutselftal het veld in te zien sturen. Les van de dag: nooit meer spontaan naar Sittard rijden om je club te zien spelen :R
Respect voor jou maar je lijkt wel gek om dit Cambuur nog zo te steunen.

vialli

Citaat van: Galdiano op maart 19, 2013, 00:07:22
Citaat van: vialli op maart 18, 2013, 23:53:41
We kenne d'r  lang over lulle maar we komme oek KWALITEIT tekort maar
dat het weer met de centen te maken.

Waarom win je wel van mvv, volendam, graafschap, sparta, helmond?

Dat komt omdat ze zich dan aan de betere ploeg optrekke, maar as je een goed elftal
hevve win je oek van de mindere clubs en wurre je KAMPIOEN.

Andre-Lwd

Citaat van: vialli op maart 19, 2013, 08:48:53
Citaat van: Galdiano op maart 19, 2013, 00:07:22
Citaat van: vialli op maart 18, 2013, 23:53:41
We kenne d'r  lang over lulle maar we komme oek KWALITEIT tekort maar
dat het weer met de centen te maken.

Waarom win je wel van mvv, volendam, graafschap, sparta, helmond?

Dat komt omdat ze zich dan aan de betere ploeg optrekke, maar as je een goed elftal
hevve win je oek van de mindere clubs en wurre je KAMPIOEN.

Cambuur kan het spel niet maken, en tegen bovenstaande clubs hoeft dat ook niet, maar tegen die kutploegen onderin wel.

denistel

het spel mut gewoon veel simpeler maakt wudde ,,het gaat nou weer over omschakel momenten ,,we stonden niet goed enz,,dat hoor ik het hele jaar al.het veld in sittard was bagger en we proberen nog steeds te voetballen.
ik zou gewoon wat op zien engels gaan spelen rose en hemmen diep ,,oebele de leeuw diemers bakker er achter en om heen spelen maar dat zit er niet in omdat we bang zijn voor tegen goals is mijn mening,,maar je moet zelf goals maken daar is voetbal voor bedoeld.

De Gast

als het allemaal schijtlijsters zijn dan moeten ze maar een mental coach in de armen nemen..

denistel

Citaat van: Andre-Lwd op maart 19, 2013, 08:54:16
Citaat van: vialli op maart 19, 2013, 08:48:53
Citaat van: Galdiano op maart 19, 2013, 00:07:22
Citaat van: vialli op maart 18, 2013, 23:53:41
We kenne d'r  lang over lulle maar we komme oek KWALITEIT tekort maar
dat het weer met de centen te maken.

Waarom win je wel van mvv, volendam, graafschap, sparta, helmond?

Dat komt omdat ze zich dan aan de betere ploeg optrekke, maar as je een goed elftal
hevve win je oek van de mindere clubs en wurre je KAMPIOEN.

Cambuur kan het spel niet maken, en tegen bovenstaande clubs hoeft dat ook niet, maar tegen die kutploegen onderin wel.

sittard staat niet onder in he