Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Als trainer ben je bijna zo goed als je spelers.. Maar het enige wat ons nog kan redden dit seizoen is een schokeffect. Geef het stokje svp door aan Henk en wie weet.. want dit.wordt.echt.nooit.meer.wat.

je kunt trainen tot je een ons weegt maar het wordt niks beter

Bernardo

Arts zal wel trots zijn, schade beperkt gehouden en toch een kansje op een punt gehad. :O

sunderland

Trainen is ook niet best .Ga es trainen om een speler beter te maken en trainingen doen waar je spelpatronen oefent.

Dokkumer

Als je het nu nog niet snapt dan zie je het niet Arts...

Galdiano

Dit zet Ype Smid op twitter

"@YpeSmid: 190 graden verschil met afgelopen vrijdag. Zeg er verder  nu niets over. Al op de terugreis."

Exit Arts!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Boze #Arts spreekt over apatisch en slap #Cambuur. ,,Sommige spelers beseffen nog steeds niet wat we kunnen bereiken." Morgen alles in FD

Wat ik dan niet snap, grijp dan na 25 minuten al in en geef een signaal af. Dit kan zo niet langer doorgaan :(

speculeter

Ga geen rare woorden gebruiken....
Arts hou eer aan jezelf......
Laat Henk mooi een team vormen en dan in play offs vlammen

Bernardo

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 22:24:47
Dit zet Ype Smid op twitter

"@YpeSmid: 190 graden verschil met afgelopen vrijdag. Zeg er verder  nu niets over. Al op de terugreis."

Exit Arts!!

Geloof er niks van dat ze hem ontslaan...al hoop ik et wel

Andre-Lwd

Stap AUB op vent  :R

Ronald

Als je arts er uit gooit moet je opzoek naar een interim trainer, want de rest van de technische staf heeft niet de goede papieren en je krijgt geen dispensatie van de knvb voor de rest van het aeit waarschijnlijk.

De Gast

Of speel  3-4-3. Gooi alle registers open.. maak er eens wat van. We kunnen amper een goal maken. Dus versterk dat middenveld eens wat. Dan maar eens met 4-1 de boot in. Dit is ook niks


Ronald

Citaat van: De Gast op maart 18, 2013, 22:42:06
Of speel  3-4-3. Gooi alle registers open.. maak er eens wat van. We kunnen amper een goal maken. Dus versterk dat middenveld eens wat. Dan maar eens met 4-1 de boot in. Dit is ook niks


Daar hebben ze de ballen niet voor.

denistel

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 22:28:04
Boze #Arts spreekt over apatisch en slap #Cambuur. ,,Sommige spelers beseffen nog steeds niet wat we kunnen bereiken." Morgen alles in FD

Wat ik dan niet snap, grijp dan na 25 minuten al in en geef een signaal af. Dit kan zo niet langer doorgaan :(

omdat we niet vol opde  aanval spelen dutten die spelers in en gaan ze steeds
meer fouten maken..dwing je ze tot een aanvallende gedachte dan mutte ze
super scherp wese en gaat het van zelf beter.


Destroyer

Ow , de spelers begrijpen het weer niet...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2013, 22:32:19
Citaat van: Galdiano op maart 18, 2013, 22:24:47
Dit zet Ype Smid op twitter

"@YpeSmid: 190 graden verschil met afgelopen vrijdag. Zeg er verder  nu niets over. Al op de terugreis."

Exit Arts!!

Geloof er niks van dat ze hem ontslaan...al hoop ik et wel

Denk niet dat er geld is om in te grijpen. Zelfs Twente krijgt geen dispensatie.