Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Hopelijk knikkeren ze Arts daar straks de Noordzee in l0l
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Maandag maar mooi achterlaten in Emmen.... :zweep

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:52:32
Hopelijk knikkeren ze Arts daar straks de Noordzee in l0l
Dat is milieu vervuiling... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Ronald

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:52:32
Hopelijk knikkeren ze Arts daar straks de Noordzee in l0l


Ik ga binnenkort te zeevissen en ik wil niet diegene zijn die hem opvist uit de zee.  :devil

sytsa

zet nou Oebele eens op 10 man wees nou niet zo eigenwijs elke keer verdomme

marrumer

ik hoop dat arts niet weer op het forum kijkt  :_schater 

Destroyer

Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 22:58:01
ik hoop dat arts niet weer op het forum kijkt  :_schater

Ik hoop het wel  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: Ronald op maart 08, 2013, 21:59:10
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:52:32
Hopelijk knikkeren ze Arts daar straks de Noordzee in l0l


Ik ga binnenkort te zeevissen en ik wil niet diegene zijn die hem opvist uit de zee.  :devil

Toch mooi een dikke haak in de bek!!

speculeter

Commentaar zoals verwacht.......op de tweede helft kun je doorgaan...
Zo moet het Maandag ook. Eerste helft stond het niet goed bla bla....

Nightmarelwd

Citaat van: peter op maart 09, 2013, 08:36:44
Commentaar zoals verwacht.......op de tweede helft kun je doorgaan...
Zo moet het Maandag ook. Eerste helft stond het niet goed bla bla....

Maandag staat het weer verkeerd.
MI-Sider for Life

Ronald

Zoals ik het een beetje kan zien staat/zit er 1 persoon verkeerd elke wedstrijd. Die persoon vertrekt gelukkig aan het eind van het seizoen. :devil

Destroyer

Is ie al weg?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: Ronald op maart 09, 2013, 09:58:13
Zoals ik het een beetje kan zien staat/zit er 1 persoon verkeerd elke wedstrijd. Die persoon vertrekt gelukkig aan het eind van het seizoen. :devil
en dan schijnt de zon,is het leven fantastisch,bier gratis,promoveert cambuur na alles lachend gewonnen te hebben en zijn alle liwwadders positief.


:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

Citaat van: okkele op maart 09, 2013, 11:43:35
Citaat van: Ronald op maart 09, 2013, 09:58:13
Zoals ik het een beetje kan zien staat/zit er 1 persoon verkeerd elke wedstrijd. Die persoon vertrekt gelukkig aan het eind van het seizoen. :devil
en dan schijnt de zon,is het leven fantastisch,bier gratis,promoveert cambuur na alles lachend gewonnen te hebben en zijn alle liwwadders positief.


:_schater

haha als dat gebeurd eet ik mijn schoen op!

sytsa

Alfons is gewoon eigenwijs nu ook hij denkt alleen maar aan zich zelf in plaats van aan de club,anders had hij zijn koffers al lang gepakt.En het bestuur doet ook niks ongelovelijk,een verloren seizoen