Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

michello

Niet.  Te.  Geloven.   :zucht

:0=  OEBELE OP 10 !!!


richard

Citaat van: dennisw8 op maart 07, 2013, 16:55:43
Citaat van: brambo3004 op maart 07, 2013, 16:43:01
Rose is toch veelst te langzaam in de omschakeling? :O

Inderdaad, maar hij is wel een echte baas in het veld. met wie je geen ruzie wilt. ik denk dat hij veel kan veranderen, maar hij is inderdaad wel sloom.

Rose kin niet meer lopen wat wil ie dan veranderen.......schande!!

richard

Afgelopen maandag moest Diemers erin voor voetballende gedeelte nu komt rose erin......geen techniek geen loopvermogen en je eigen jeugd krijgt weer een dauw en dan de leeuw voor schokker, is niet geheel fit begreep ik??? Week terug was Diemers niet fit en dus ook niet bij selectie wat een wanbeleid, je moet je doodschamen arts!!

richard

Nog een kleine 20 uur hest om spelers helemaal te hersenspoelen vwb telstar......jongens let op de voorhoede die doen dit, dat, zus zo.......als ze dit doen dan doen wij dat, als zijn dat doen doen wij dit als zij zus doen, doen wij zo als zij zo doen, doen wij zus....rustig bal rondspelen geen risico's laat hun spel maar maken!! Melvin denk om hun links back die zal veel opkomen en adje jij om de rechtsback........... l0l

denistel

melvin staat links en adje rechts althans su trainden ze gister :thumbsup

Galdiano

Het proberen waard! Buiten langs op snelheid, en voor de goal slingeren. Al hoewel bij de leeuw vaak de ballen achter gaan of bij de cornervlag aan de andere kant terecht komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 08:49:43
melvin staat links en adje rechts althans su trainden ze gister :thumbsup

Blieft utzelfde ze krijge als opdracht inzakken en denk om de backs ipv vol drukken zetten, knijpen en al dat soort gedoe..... l0l

De Gast

Ook zonder Arts zal het niet veel beter worden.. helaas. Ik zie al uit naar het nieuwe seizoen met hopelijk een grotendeels vernieuwd en fris elftal.

dit is mien club

Citaat van: De Gast op maart 08, 2013, 10:09:44
Ook zonder Arts zal het niet veel beter worden.. helaas. Ik zie al uit naar het nieuwe seizoen met hopelijk een grotendeels vernieuwd en fris elftal.


Tuurlijk wel

je hebt een prima selectie maar wij moeten gewoon aanvallen en ons niet aanpassen aan de tegenstander laat hun zich maar aan ons aanpassen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

AL

Citaat van: dit is mien club op maart 08, 2013, 14:11:11
Citaat van: De Gast op maart 08, 2013, 10:09:44
Ook zonder Arts zal het niet veel beter worden.. helaas. Ik zie al uit naar het nieuwe seizoen met hopelijk een grotendeels vernieuwd en fris elftal.


Tuurlijk wel

je hebt een prima selectie maar wij moeten gewoon aanvallen en ons niet aanpassen aan de tegenstander laat hun zich maar aan ons aanpassen.

Ik vind dat de selectie echt gruwelijk wordt overschat!!
Ik mis creativiteit en diepgang!!

Als je topploeg wilt zijn en dus veel het spel moet maken, heb je spelmakers nodig.
Vorig jaar had je daarvoor Turk en Sandor, nu niemand!
Ook voorin hebben we (al jaren) geen echte rechtsbuiten.

Dus volgend seizoen opzoek naar creatieve spelers voor op het middenveld en echte flankspelers met snelheid of met 2 spitsen spelen.

Galdiano

Net ff de stand gezien maar schrik van het aantal doelpunten voor!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: AL op maart 08, 2013, 15:01:43
Citaat van: dit is mien club op maart 08, 2013, 14:11:11
Citaat van: De Gast op maart 08, 2013, 10:09:44
Ook zonder Arts zal het niet veel beter worden.. helaas. Ik zie al uit naar het nieuwe seizoen met hopelijk een grotendeels vernieuwd en fris elftal.


Tuurlijk wel

je hebt een prima selectie maar wij moeten gewoon aanvallen en ons niet aanpassen aan de tegenstander laat hun zich maar aan ons aanpassen.

Ik vind dat de selectie echt gruwelijk wordt overschat!!
Ik mis creativiteit en diepgang!!

Als je topploeg wilt zijn en dus veel het spel moet maken, heb je spelmakers nodig.
Vorig jaar had je daarvoor Turk en Sandor, nu niemand!
Ook voorin hebben we (al jaren) geen echte rechtsbuiten.

Dus volgend seizoen opzoek naar creatieve spelers voor op het middenveld en echte flankspelers met snelheid of met 2 spitsen spelen.

ast de namen van bijv d.bosch telstar of veendam tegen over die van ons neer zest
dan hevve we wij toch een betere selectie of niet dan al1 must er wel vol over gave
inknallen.

Dokkumer

Kan me wel vinden in het verhaal van AL. Alleen mis ik nog 1 ding in zijn verhaal. Gebrek aan creativiteit kun je namelijk deels wel opvangen door een enorme passie en strijdlust uit te stralen. Dat zit er momenteel ook niet in en dan wudut nooit wat natuurluk

Bernardo

En creativiteit kan je opvangen door Schokker van de buitenkant af te halen en hem op 10 te plaatsen en de Leeuw of die gast van Zwolle op de rechtsbuiten te zetten. Komt er al veel meer voetbal op het middenveld, want dat is is het grootste probleem!

Destroyer

Witte zakdoek  :(
** Poolwinner 18/19 - 21/22