Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 11:05:05
Citaat van: poelie-lwd op maart 06, 2013, 10:48:58
We hebben Henk met zijn allen zo hoog, waarom grijpt hij niet in? Of zit hij ook met een lasbril op in de dugout? En hoe zit dat met Jan? Potverdikke, zelfs een kleuter ziet dat het een puinhoop is, is er nou niemand binnen de staf die daartegen durft te ageren?

Er moet nu wat gebeuren anders kun je dit seizoen wel vergeten. Weglopende en/of boze supporters, sponsoren die geen waar voor hun geld krijgen, hoelang moet dit nog doorgaan!  :(

poelie hoe moet henk dan ingrijpen?? ieder1 weet toch wel dat hij een andere voetbal
gedachte heeft maar als daar niks mee wordt gedaan dan houdt het op.

Dan moeten Henk en Jan ingrijpen en zeggen, moet je eens luisteren L*L, jij hebt je kans gehad, wij bepalen de rest van het seizoen hoe er gevoetbald gaat worden en jij gaat alleen nog maar ja en amen zeggen, verder mag je shirtjes pionnen etc dragen tijdens de trainingen.  :proost

dit is mien club

Chris ‏@AlkemaChris
@SCCambuurLwd supporters eisen vertrek Alfons Arts!!!!http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=30.new#new ...

Wie weet helpt dit  l0l
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Sander Scc

Ik mut eens een wanprestatie leveren bij mien baas.. Must kieke hoe snel ik op straat sta!!

denistel

Citaat van: Andre-Lwd op maart 06, 2013, 11:27:57
Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 11:05:05
Citaat van: poelie-lwd op maart 06, 2013, 10:48:58
We hebben Henk met zijn allen zo hoog, waarom grijpt hij niet in? Of zit hij ook met een lasbril op in de dugout? En hoe zit dat met Jan? Potverdikke, zelfs een kleuter ziet dat het een puinhoop is, is er nou niemand binnen de staf die daartegen durft te ageren?

Er moet nu wat gebeuren anders kun je dit seizoen wel vergeten. Weglopende en/of boze supporters, sponsoren die geen waar voor hun geld krijgen, hoelang moet dit nog doorgaan!  :(

poelie hoe moet henk dan ingrijpen?? ieder1 weet toch wel dat hij een andere voetbal
gedachte heeft maar als daar niks mee wordt gedaan dan houdt het op.

Dan moeten Henk en Jan ingrijpen en zeggen, moet je eens luisteren L*L, jij hebt je kans gehad, wij bepalen de rest van het seizoen hoe er gevoetbald gaat worden en jij gaat alleen nog maar ja en amen zeggen, verder mag je shirtjes pionnen etc dragen tijdens de trainingen.  :proost

zo werkt het dus niet he arts is de hoofdtrainer en die bepaald.

Sonnema

Maar durven ze dan niet tegen hem in te gaan Denistel? Ze zijn assistenten en hebben hun gedachte over voetbal toch ook of mogen ze die niet delen met elkaar. Het is dus dan alleen Arts en nog eens Arts en de rest mag niks zeggen, dan was ik niet eens meer assistent geweest onder zo'n persoon.

denistel

#215
ze zullen vast melden hoe ze er tegen aan kijken maar of daar ook iets mee wordt gedaan daar twijfel ik aan. ik zie genoeg trainingen en wedstrijden en ik geef gewoon eerlijk mijn mening hoe ik er over denk en wat anderen er van denken moeten zei weten.

en ik merk bij me zelf en ook bij anderen dat het echte Cambuur gevoel onder druk staat en dat ken niet waar zijn.

WE ZIJN EEN VOLKSCLUB WE WILLEN STRIJDT EN AANVALLEND VOETBAL ZIEN
DAT HOORT BIJ ONZE CLUB.

ik verwacht van een ieder die bij onze club bezig is om er wat van te maken dat gevoel
ook heeft en daar twijfel ik op dit moment ernstig aan.
het is allemaal veel te gezappig terwijl wij als supporters ons Cambuur hart zien bloeden
bij zo,n vertoning als afgelopen maandag.

en nogmaals ik vloek niet beledig niemand of wat dan ook maar ik wil dat de
club weer gaat leven en de laatste tijden zakken we wat dat betreft weg zoals
je ook aan de sfeer in het stadion kunt merken.


poelie-lwd

Citaat van: Sonnema op maart 06, 2013, 13:58:09
Maar durven ze dan niet tegen hem in te gaan Denistel? Ze zijn assistenten en hebben hun gedachte over voetbal toch ook of mogen ze die niet delen met elkaar. Het is dus dan alleen Arts en nog eens Arts en de rest mag niks zeggen, dan was ik niet eens meer assistent geweest onder zo'n persoon.

Mijn idee!

Arts betaalt hun loon niet, dat doet de club. Het elftal is zwalkende onder de hoofdtrainer, dan MOET je optreden om verder verval tegen te gaan.

En hoe zit het verdorie met hun eigenwaarde? We hebben het hier toch niet over vulling? Trek je muil open man!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: poelie-lwd op maart 06, 2013, 10:48:58
We hebben Henk met zijn allen zo hoog, waarom grijpt hij niet in? Of zit hij ook met een lasbril op in de dugout? En hoe zit dat met Jan? Potverdikke, zelfs een kleuter ziet dat het een puinhoop is, is er nou niemand binnen de staf die daartegen durft te ageren?

Er moet nu wat gebeuren anders kun je dit seizoen wel vergeten. Weglopende en/of boze supporters, sponsoren die geen waar voor hun geld krijgen, hoelang moet dit nog doorgaan!  :(

Arts staat niet open voor andere meningen!!! Vd belt en smid moeten ingrijpen die mafkees maakt er een puinzooi van...

gewoon een fan

Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 14:01:10
ze zullen vast melden hoe ze er tegen aan kijken maar of daar ook iets mee wordt gedaan daar twijfel ik aan. ik zie genoeg trainingen en wedstrijden en ik geef gewoon eerlijk mijn mening hoe ik er over denk en wat anderen er van denken moeten zei weten.

en ik merk bij me zelf en ook bij anderen dat het echte Cambuur gevoel onder druk staat en dat ken niet waar zijn.

WE ZIJN EEN VOLKSCLUB WE WILLEN STRIJDT EN AANVALLEND VOETBAL ZIEN
DAT HOORT BIJ ONZE CLUB.

ik verwacht van een ieder die bij onze club bezig is om er wat van te maken dat gevoel
ook heeft en daar twijfel ik op dit moment ernstig aan.
het is allemaal veel te gezappig terwijl wij als supporters ons Cambuur hart zien bloeden
bij zo,n vertoning als afgelopen maandag.

en nogmaals ik vloek niet beledig niemand of wat dan ook maar ik wil dat de
club weer gaat leven en de laatste tijden zakken we wat dat betreft weg zoals
je ook aan de sfeer in het stadion kunt merken.
Denistel heel mooi omschreven,ik merk ook aan mijzelf en anderen om mij heen dat het diepe Cambuur gevoel onder druk staat.
Het zal echt niet verdwijnen maar dit doet het gevoel geen goed.
De assistenten zullen vast goed met Arts werken en daardoor het wel moeilijk vinden om hun mening richting het bestuur te geven maar het is wel noodzakelijk.
Arts staat blijkbaar niet open voor kritiek.

Galdiano

Zo denken veel supporters!

Zal morgen eens bij de training zien, benieuwd hoe scherp de dames nu weer trainen!
En eens kijken of Arts nog wat boeiends te vertellen heeft!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Lodeweges heeft in de eerste 5 minuten nadat zijn aanstelling bekend werd, al meer wijze woorden uitgesproken dan die angsthaas van een Arts!

"Supporters werken van maandag tot vrijdag, en kopen van hun zuurverdiende geld een seizoenskaart. Deze mensen moet je vermaken door aanvallend voetbal te spelen!"  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 16:28:05
Zo denken veel supporters!

Zal morgen eens bij de training zien, benieuwd hoe scherp de dames nu weer trainen!
En eens kijken of Arts nog wat boeiends te vertellen heeft!  :R

Ik kom morgen ook even een kijkje nemen  :zweep

De Jager

Morgen ook maar even kijken.
Vandaag geen training!? Die lui moeten godverdomme trainen tot het stront ze de ogen uitkomt verdomme!
Dag vrij moet je verdienen!  :R

Galdiano

Word nog druk op de training  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

wordt vast gezellig ben er op zeker oek wel