Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: Supersub op maart 05, 2013, 12:27:32
Kan me herinneren dat we aardig positief waren in het begin van de tweede seizoenshelft over het vertoonde spel. Dus wie is nou de schuldige de trainer of de spelers. Ik denk niet dat Arts ineens anders is gaan trainen. Van mij hoeft Arts absoluut niet te blijven maar is wel gek toch dat het zo gaat?
Iedere verkeerde pass zal zeker niet de schuld van Arts zijn, maar het feit dat hij al weken de verkeerde opstelling maakt en gister Hemmen ''uit voorzorg'' buiten de selectie laat vind ik triest.

Dokkumer

Citaat van: Supersub op maart 05, 2013, 12:27:32
Kan me herinneren dat we aardig positief waren in het begin van de tweede seizoenshelft over het vertoonde spel. Dus wie is nou de schuldige de trainer of de spelers. Ik denk niet dat Arts ineens anders is gaan trainen. Van mij hoeft Arts absoluut niet te blijven maar is wel gek toch dat het zo gaat?
Eeeh tegen Sparta aardig gespeeld en geen punten. Tegen Eindhoven een minuut of 20 aardig gespeeld. Vind ik 110 van de 450 minuten bitter weinig. En dan ben ik nog positief!

sytsa

Beste Arts ik weet dat je het forum leest want je kijkt ook naar twitter en facebook.Neem zoals Mc laren bij twente ook de stap en denk aan de club en niet aan jezelf.Als je zo,n Cambuur hart hebt dan stap je per direct op want je krijgt dit cambuur niet meer aan het voetballen.En je weet niet meer wat je doen moet want je wissels zijn belachelijk en je laat ook nog eens spelers de laatste 8 minuten invallen,Nee het is over.DUS BEL VD BELT OP DAT HET KLAAR IS EN PAK JE KOFFERS......

punkman

Het is duidelijk dat de spelers niet meer voor Arts willen gaan.
Vind het wel kwalijk dat de spelers niet wouden gaan voor 5600 man op de tribune.
Alsof het maar heel normaal is dat je voor 5600 man speelt op een maandagavond.
Ik heb op een enkeling na geen 1 speler gezien die voluit ging en erop knalde.
Ja, later wel, na het laatste fluitsingnaal.
Toen konden de heren wel hard rennen.
Naar de kleedkamers wel te verstaan ipv naar de 5600 bezoekers.
Als de spelersgroep niet meer voor Arts wil vechten ok.
Maar laat niet 5600 supporters die op een maandag komen om je aan te moedigen in hun hemd staan.
Trek dan je bek open en maak duidelijk aan TS dat jullie niet zo verder willen.
Maar 5600 man voor lul laten staan en dan nog niet eens het fatsoen om die mensen te bedanken is waardeloos.



oost058

Blij dat die gast weg gaat na dit seizoen. Heb nog een vieze smaak in de bek van gisteren.
Lijkt nergens op dit. Opzouten  :(

denistel

Citaat van: Supersub op maart 05, 2013, 12:27:32
Kan me herinneren dat we aardig positief waren in het begin van de tweede seizoenshelft over het vertoonde spel. Dus wie is nou de schuldige de trainer of de spelers. Ik denk niet dat Arts ineens anders is gaan trainen. Van mij hoeft Arts absoluut niet te blijven maar is wel gek toch dat het zo gaat?

ze binne er met zijn allen verantwoordelijk voor toch,,maar de trainer is de baas en
bepaald de opstelling toch en die opstelling is er niet op gericht om de tegenstander
bij de strot te pakken.en die speelwijze was beloofd voor het seizoen en als je met die
speelwijze op je bek gaat jammer dan kan een ieder er mee leven maar met dit spel
niet of vind je zelf van wel.

denistel

Citaat van: punkman op maart 05, 2013, 20:26:56
Het is duidelijk dat de spelers niet meer voor Arts willen gaan.
Vind het wel kwalijk dat de spelers niet wouden gaan voor 5600 man op de tribune.
Alsof het maar heel normaal is dat je voor 5600 man speelt op een maandagavond.
Ik heb op een enkeling na geen 1 speler gezien die voluit ging en erop knalde.
Ja, later wel, na het laatste fluitsingnaal.
Toen konden de heren wel hard rennen.
Naar de kleedkamers wel te verstaan ipv naar de 5600 bezoekers.
Als de spelersgroep niet meer voor Arts wil vechten ok.
Maar laat niet 5600 supporters die op een maandag komen om je aan te moedigen in hun hemd staan.
Trek dan je bek open en maak duidelijk aan TS dat jullie niet zo verder willen.
Maar 5600 man voor lul laten staan en dan nog niet eens het fatsoen om die mensen te bedanken is waardeloos.

wat vd laan al zegt in de lc we mutte eens als kerels gaan spelen.

John Hiatt

Tussen zeggen en doen is een wereld van verschil.

richard

Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 21:33:54
Citaat van: punkman op maart 05, 2013, 20:26:56
Het is duidelijk dat de spelers niet meer voor Arts willen gaan.
Vind het wel kwalijk dat de spelers niet wouden gaan voor 5600 man op de tribune.
Alsof het maar heel normaal is dat je voor 5600 man speelt op een maandagavond.
Ik heb op een enkeling na geen 1 speler gezien die voluit ging en erop knalde.
Ja, later wel, na het laatste fluitsingnaal.
Toen konden de heren wel hard rennen.
Naar de kleedkamers wel te verstaan ipv naar de 5600 bezoekers.
Als de spelersgroep niet meer voor Arts wil vechten ok.
Maar laat niet 5600 supporters die op een maandag komen om je aan te moedigen in hun hemd staan.
Trek dan je bek open en maak duidelijk aan TS dat jullie niet zo verder willen.
Maar 5600 man voor lul laten staan en dan nog niet eens het fatsoen om die mensen te bedanken is waardeloos.

wat vd laan al zegt in de lc we mutte eens als kerels gaan spelen.

Hoe moet je nu als kerels spelen terwijl de trainer alleen maar praat over de tegenstander en niet over zijn eigen team, dan raak je in een dip en dat is terug te zien op het veld!!

De Gast

Al de kritiek op Arts prima. Hij is ook mede debet aan dit geploeter.

Maar de spelersgroep zelf zit ook vol met middelmaat. Laten we dat niet vergeten.

Ergste vind ik nog dat sponsors en publiek worden weggejaagd met dit voetbal. Niemand komt hiervoor naar het stadion. Je moet je gasten vermaken maar dit is het tegenovergestelde. Je hebt je klanten al niks te bieden in dit vervallen stadion en als het voetbal nou ook nog eens niks meer voorstelt......

speculeter

Eigenlijk is het nog een wonder dat er weer 5600
man op de tribune zitten.....
Maar ja dat blauw gele voetbalhart nou....
Overigens ben ik ook samen met mijn zoon eerder weggegaan
Na de 1-3....nog nooit eerder gedaan.
Heb het al eerder aangekaart.
Arts heeft het niet meer op de rit,maar we zullen eerst nog wel
twee keer moeten verliezen voor er wat gebeurt.

dit is mien club

Arts kan deze jongens al maanden niet meer motiveren.
De kwaliteit bepaald vaak de wedstrijden. Maar met een goed tactisch plan en een strijdbare spel opvatting dan hadden we zeker 12 punten meer gehad.

Kijk Sparta uit prima wedtrijd maar geen punten. MVV aardig gespeeld, echt niet bijzonder wel drie punten.
Daarna Eindhoven thuis een drama van een pot uitgezonderd de eerst 20 minuten.
Tegen Den Bosch dramatisch over Veendam maar niet te spreken.

Maar ook voor de winterstop was het niet best. De punten verbloemde vaak het spel. Tegen Sparta thuis heb ik een helft echt genoten.

Arts neem een voorbeeld aan MCClaren en stap op.... Je bent de zwakste schakel
 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

We hebben Henk met zijn allen zo hoog, waarom grijpt hij niet in? Of zit hij ook met een lasbril op in de dugout? En hoe zit dat met Jan? Potverdikke, zelfs een kleuter ziet dat het een puinhoop is, is er nou niemand binnen de staf die daartegen durft te ageren?

Er moet nu wat gebeuren anders kun je dit seizoen wel vergeten. Weglopende en/of boze supporters, sponsoren die geen waar voor hun geld krijgen, hoelang moet dit nog doorgaan!  :(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

Citaat van: poelie-lwd op maart 06, 2013, 10:48:58
We hebben Henk met zijn allen zo hoog, waarom grijpt hij niet in? Of zit hij ook met een lasbril op in de dugout? En hoe zit dat met Jan? Potverdikke, zelfs een kleuter ziet dat het een puinhoop is, is er nou niemand binnen de staf die daartegen durft te ageren?

Er moet nu wat gebeuren anders kun je dit seizoen wel vergeten. Weglopende en/of boze supporters, sponsoren die geen waar voor hun geld krijgen, hoelang moet dit nog doorgaan!  :(

poelie hoe moet henk dan ingrijpen?? ieder1 weet toch wel dat hij een andere voetbal
gedachte heeft maar als daar niks mee wordt gedaan dan houdt het op.

Thieske

Willen we nog wat van dit seizoen maken.. Dan is er maar 1 mogelijkheid: Arts moet opstappen..

Dit is/was het seizoen waarin we mee kunnen/konden spelen om de titel...
Ik denk niet dat we ons nog kunnen mengen in de titelstrijd. Vlammen in de play-offs!!! En hopelijk niet onder Arts.
Dat wisselbeleid van die man, slaat toch alles.....