Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

richard

Heel benieuwd naar tweede seizoenshelft!! |:) |:)

John Hiatt

Voorlopig begint t nog niet. :D

Dokkumer

Hij heeft nog een week om het boek "Aanvallend voetbal voor Dummies" te lezen  :devil

denistel

alles is nog mogelijk vind ik,,5 pt op de nummer 1
eerst maar eens kieke wanneer de winter weer voetbal toe laat
:_schater

okkele

ik sien t helemaal zitten.
weijl en vosselman weg,lettinga dr bij.
we worden weer s kampioen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

#5
Citaat van: okkele op januari 18, 2013, 15:19:55
ik sien t helemaal zitten.
weijl en vosselman weg,lettinga dr bij.
we worden weer s kampioen.

Hoezo Lettinga erbij?
Die hoef ik hier niet te hebben! Voeg niets toe!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Roofvogel

Lettinga erbij? heb ik weer eens iets gemist

sunderland

1 2 3 4 5 6 7 waar zijn Wiekie en Raaf gebleven

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 04, 2013, 16:43:34
1 2 3 4 5 6 7 waar zijn Wiekie en Raaf gebleven
Lekker rustig zo..
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Arts wordt genoemd bij Den Bosch volgens het FD..

MP4L

Citaat van: Lwdscc op februari 08, 2013, 18:58:09
Arts wordt genoemd bij Den Bosch volgens het FD..

lol, succes :P

papier

Genoeg op aan te merken maar ik ga met meer plezier kijken dan in het Menzo tijdperk.

poelie-lwd

Citaat van: Lwdscc op februari 08, 2013, 18:58:09
Arts wordt genoemd bij Den Bosch volgens het FD..

Als nieuwe prins carnaval?

:0= ALAAF!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Ja Prins Oetluldonk de Eerste :devil

De Gast

Qua voetbal heeft ie het aardig op de rit staan inmiddels..