Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Skye Vink

Gestart door Huizen, juni 02, 2026, 11:09:42

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op juni 08, 2026, 09:52:25
Is die niet zwaar geblessseerd?

Is alweer fit, maar lijkt me niet realistisch.

Andy King

Citaat van: Bernardo op juni 08, 2026, 10:52:10
Is alweer fit, maar lijkt me niet realistisch.

Ik denk niet dat die bij Feyenoord blijft...