Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Skye Vink

Gestart door Huizen, juni 02, 2026, 11:09:42

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 12:22:08
Volgens mij niet zo moeilijk. Ajax heeft een vast bedrag afgesproken om Vink terug te kunnen kopen. Als ze hier geen gebruik van maken zal hij vast en zeker een transferwaarde gaan vertegenwoordigen, maar we zullen zeker ook afhankelijk zijn van de actie vanuit Amsterdam. Of heb jij het anders gelezen of gehoord?
Ajax heeft de eerste keus op terugkoop en moet dat bod gelijk zijn aan de hoogste bieder en mocht er geen hoogste bieder zijn dan gaat er een vrij ingewikkeld scenario in werking waarbij/waarmee beide clubs tevreden kunnen zijn. Niet vergeten dat hij "slechts" 200K heeft gekost.

Cor

In het artikel van OF staat toch echt iets anders: Ajax kan Vink voor een vooraf afgesproken bedrag terugkopen. Maar misschien zijn jouw bronnen beter.

Derkx R.H.

#47
Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 12:40:13
In het artikel van OF staat toch echt iets anders: Ajax kan Vink voor een vooraf afgesproken bedrag terugkopen. Maar waarschijnlijk zijn jouw bronnen beter.
Waarom denk je dat het papierwerk zolang heeft geduurd? Vaste bedragen vind je tegenwoordig bijna niet meer in het betaald voetbal...
En OF wist vrijdag 29-05 nog niets van deze transfer....terwijl het een en ander bekend was wat werd tegengesproken door hun.

Cor

Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 12:44:27
Waarom denk je dat het papierwerk zolang heeft geduurd? Vaste bedragen vind je tegenwoordig bijna niet meer in het betaald voetbal...

Ik denk dat het jouw aanname tegenover die van mij is. We gaan het meemaken, eerst maar eens zien hoe goed hij echt is

Stanley

Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 12:40:13
In het artikel van OF staat toch echt iets anders: Ajax kan Vink voor een vooraf afgesproken bedrag terugkopen. Maar misschien zijn jouw bronnen beter.
In het artikel van OF stond dat Ajax een terugkoop garantie eiste, maar vast bedrag is nergens genoemd.

Stanley


Andor Faber
@Andor_F
De laatste plooien zijn gladgestreken. Skye Vink wordt vandaag medisch gekeurd en mag zich dan (normaliter) speler van #Cambuur noemen.

De aanvaller tekent een meerjarig contract en #Ajax behoudt met een terugkoopclausule deels controle over de toekomst van Vink.

Cor

Cambuur heeft met Skye Vink een nieuwe 'nummer 9': "Ik wil gewoon goals brengen" https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18510309/cambuur-heeft-met-skye-vink-een-nieuwe-nummer-9-ik-wil-gewoon-goals-brengen?at_medium=sharing&at_campaign=sharedArticle #omropfryslan

Scroll door naar kop Terugkoopclausule

Derkx R.H.

Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 17:28:10
Cambuur heeft met Skye Vink een nieuwe 'nummer 9': "Ik wil gewoon goals brengen" https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18510309/cambuur-heeft-met-skye-vink-een-nieuwe-nummer-9-ik-wil-gewoon-goals-brengen?at_medium=sharing&at_campaign=sharedArticle #omropfryslan

Scroll door naar kop Terugkoopclausule
Een aanname van de schrijver.. ;)

YellowBlue

Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 17:28:10
Cambuur heeft met Skye Vink een nieuwe 'nummer 9': "Ik wil gewoon goals brengen" https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18510309/cambuur-heeft-met-skye-vink-een-nieuwe-nummer-9-ik-wil-gewoon-goals-brengen?at_medium=sharing&at_campaign=sharedArticle #omropfryslan

Scroll door naar kop Terugkoopclausule

Ook al zou er een vooraf afgesproken bedrag zijn, dat bedrag weten we toch helemaal niet?

Cor

Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 18:53:06
Een aanname van de schrijver.. ;)

Gelijk krijgen is belangrijk voor je geloof ik  8)

rvw

Derkx hd al eerder info dan omrop fietsband.
Geloof hem eerder na het lezen van zijn bijdragen.

cambuurpromoveert

Citaat van: YellowBlue op juni 07, 2026, 20:11:54
Ook al zou er een vooraf afgesproken bedrag zijn, dat bedrag weten we toch helemaal niet?

en buiten dat moet die het ook heel goed hier doen wil ajax hem terug kopen, is gewoon een zekerheidje van ajax mocht die het hier wel heel goed doen dat ze een goede spits voor een goede prijs terug kunnen halen. zullen daar ook wel geleerd hebben wat er destijds met oa brobbey is gebeurt.

Bankzitter

Onze ambitie is handhaving , hooguit plek 12. Ajax wil op CL niveau spelen? dat is nogal een verschil.

sunderland

Ajax wil vooral geen modder figuur slaan.
Nu door en de zoon van maar huren van Feyenoord  :devil

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juni 08, 2026, 08:20:04
Ajax wil vooral geen modder figuur slaan.
Nu door en de zoon van maar huren van Feyenoord  :devil
Is die niet zwaar geblessseerd?