Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 26/27

Gestart door Derkx R.H., april 30, 2026, 11:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Poetser op mei 22, 2026, 17:00:02
Midden in de bouwvak. Top  :thumbsup

Het is nooit goed. Doe je het aan het begin zijn ook veel weg. Doe je het in de laatste week moet je alweer voetballen.
Altijd dat gepiep over de bouwvak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Perfect in de bouwvak ben ik vrij.....Jahooo!

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 22:48:55
Het is nooit goed. Doe je het aan het begin zijn ook veel weg. Doe je het in de laatste week moet je alweer voetballen.
Altijd dat gepiep over de bouwvak.
de bouwvak is 3 weken. Er zijn veel mensen die daar aan vast zitten. Schoolvakanties beginnen al 2 weken eerder. Hou het gewoon altijd in het eerste weekend van de vakantie, dan kan 95%.

Specuveter

Bestaat de bouwvak nog dan??

YellowBlue

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 21:02:52
Bestaat de bouwvak nog dan??
al lang niet meer verplicht,maar is het in de praktijk nog steeds een advies:

Regio Noord: 20 juli t/m 7 augustus 2026 (week 30 t/m 32)
Regio Zuid: 27 juli t/m 14 augustus 2026 (week 31 t/m 33)
Regio Midden: 3 augustus t/m 21 augustus 2026 (week 32 t/m 34)

Naastismis

De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

justremco

Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

Die flauwekul is al van een paar weken geleden en de dames in kwestie waren wat gepikeerd omdat de Cambuur spelers niet voor hun wilden betalen  :_schater

Lore

Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

Dat is dan echt een prive aangelegenheid.

Poetser

Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

Wat is dit? De Story?

Deze onzin hoort op het Viva forum, niet hier.

okkele

nou....precies !
al die fake onzin weren van een forum aub.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

D-tier wanabe influencers geloof ik ook altijd blind op hun woord  :_schater

Arno A

Zouden er binnenkort ook spelers bijkomen met ervaring in de eredivisie, of moeten er eerst nog spelers worden verkocht?



Derkx R.H.


Oud Cambuur

Blijven 5750 kaarten over daar moet west nog af en ze houden losse verkoop een kennis kreeg bericht dat hij naast een seizoenkaart  heeft gegrepen maar met wel een los kaartje kan kopen

Benniepos

Citaat van: Oud Cambuur op juni 10, 2026, 19:32:31
Blijven 5750 kaarten over daar moet west nog af en ze houden losse verkoop een kennis kreeg bericht dat hij naast een seizoenkaart  heeft gegrepen maar met wel een los kaartje kan kopen

Ja en 750 in het uitvak, dus 3000 West en 2000 losse verkoop