Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 26/27

Gestart door Derkx R.H., april 30, 2026, 11:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op mei 02, 2026, 08:05:46
PSV is het probleem niet het is meer wat RKC met de optie tot koop doet...

RKC heeft geen optie.
PSV schijnt nogal veel te vragen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2026, 08:27:03
RKC heeft geen optie.
PSV schijnt nogal veel te vragen.
PSV wil meewerken en die optie heeft met promotie te maken. Dit is wat ik hoorde van een ingewijde.

Maar goed we zullen het gaan zien.... :devil

Specuveter

Dan was het voor ons dus gunstiger geweest als Rkc was uitgeschakeld
Vinden jullie hem nou zo goed??

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op mei 02, 2026, 08:53:18
Dan was het voor ons dus gunstiger geweest als Rkc was uitgeschakeld
Vinden jullie hem nou zo goed??
Ja prima intelligente spits met doorgroeimogelijkheden, die in meerdere systemen kan ballen :thumbsup

Derkx R.H.

Zou Joey M?ller hier wel willen zien als linkerwingback, kan ook op andere posities uit de voeten

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op mei 02, 2026, 08:36:38
PSV wil meewerken en die optie heeft met promotie te maken. Dit is wat ik hoorde van een ingewijde.

Maar goed we zullen het gaan zien.... :devil

Uneken zal het waarschijnlijk niet worden. Lambooy gaf aan dat begin mei de speler wordt gepresenteerd. Als dat een spits is, zou dat tegenstrijdig zijn. RKC is namelijk nog niet uitgeschakeld en heeft bij eventuele promotie nog een optie op hem, toch?

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op mei 02, 2026, 08:36:38
PSV wil meewerken en die optie heeft met promotie te maken. Dit is wat ik hoorde van een ingewijde.

Maar goed we zullen het gaan zien.... :devil

Die informatie is dan geheel onjuist.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op mei 02, 2026, 09:57:27
Uneken zal het waarschijnlijk niet worden. Lambooy gaf aan dat begin mei de speler wordt gepresenteerd. Als dat een spits is, zou dat tegenstrijdig zijn. RKC is namelijk nog niet uitgeschakeld en heeft bij eventuele promotie nog een optie op hem, toch?
Is een breed begrip, verwacht ook iemand uit het buitenland om eerlijk te zijn maar maakt Uneken nog steeds een prima spits.

Derkx R.H.

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2026, 10:00:16
Die informatie is dan geheel onjuist.  :y
Leg eens uit dan? Het is niet iemand die zijn info uit de pers/Google moet krijgen..

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op mei 02, 2026, 10:06:20
Leg eens uit dan? Het is niet iemand die zijn info uit de pers/Google moet krijgen..

Heel simpel gezegd. Er is geen enkele optie. Ook niet bij promotie naar de ere.
Ja hij wil graag volgend seizoen in de eredivisie spelen. Maar dit is contractueel niet vastgelegd met RKC.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Zoveel zin in de Eredivisie  |:)

Oud Cambuur

Ik denk dat het niet om een spits gaat maar een rechtsbuiten we gaan het horen binnenkort

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2026, 07:43:06
Die staat op stip op 1 hier bij de club. Al is het wel de vraag of PSV hem makkelijk zal laten gaan.

ADO wil hem (ook).
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

#43
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 04, 2026, 23:22:10
ADO wil hem (ook).
Volendam, Excelsior, Roda, Heracles en nog een rits aan (buitenlandse) clubs

Specuveter

Word dus een heel moeilijk verhaal.
Zijn ook in gesprek met Verkooyen van jong Psv
Maar ook hierin zijn we niet de enigste club.