Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

Huizen

VVV-Venlo ? SC Cambuur
Vrijdag 3 april | 20.00 uur
Seacon Stadion ? De Koel ?

Vervoersregeling: Auto- en buscombi
Beschikbare kaarten: 550 wedstrijdtickets
Loyalty: Voor een bezoek aan deze wedstrijd ontvang je 2 loyaltypunten
Uitkaart: Verplicht

Op naar het kampioenschap!  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Huizen op maart 26, 2026, 13:41:35
VVV-Venlo ? SC Cambuur
Vrijdag 3 april | 20.00 uur
Seacon Stadion ? De Koel ?

Vervoersregeling: Auto- en buscombi
Beschikbare kaarten: 550 wedstrijdtickets
Loyalty: Voor een bezoek aan deze wedstrijd ontvang je 2 loyaltypunten
Uitkaart: Verplicht

Op naar het kampioenschap!  |:)

Gaan we weer Huzum?
Henk, held, bedankt

Huizen


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

202 kaarten verkocht voor het uitvak, daar kan nog wel wat bij!

zeewolde




Specuveter

(Nog) g??n Baoef en Galvez op de training vanmorgen.
Ook Binder niet gezien.
ESPN was aan het filmen voor stukje over promotie
Als het goed is komt dat vanavond half 7 op ESPN

hobbes

Citaat van: Specuveter op april 01, 2026, 13:25:18
(Nog) g??n Baoef en Galvez op de training vanmorgen.
Ook Binder niet gezien.
ESPN was aan het filmen voor stukje over promotie
Als het goed is komt dat vanavond half 7 op ESPN

Baouf speelt voorlopig niet, ook iets met dubbele nationaliteit.

Lore

Citaat van: hobbes op april 01, 2026, 13:52:25
Baouf speelt voorlopig niet, ook iets met dubbele nationaliteit.

Ik ben zoooooo blij dat het 1 april is!

Onze Belg zit gewoon nog ergens in een vliegtuig.......hoop ik!

hobbes

Citaat van: Lore op april 01, 2026, 13:57:08
Ik ben zoooooo blij dat het 1 april is!

Onze Belg zit gewoon nog ergens in een vliegtuig.......hoop ik!

Scherp  _O_

Huizen

Klasse zeg meer dan 300 man. Mooi avondje Cambuur in Limburg!  |:)

Balkie maar even extra toezingen

PePe

Citaat van: Specuveter op april 01, 2026, 13:25:18
(Nog) g??n Baoef en Galvez op de training vanmorgen.
Ook Binder niet gezien.
ESPN was aan het filmen voor stukje over promotie
Als het goed is komt dat vanavond half 7 op ESPN

Heb zo juist via YouTube de uitgebreide versie hiervan gekeken.