Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: JSE op maart 30, 2026, 20:32:39
Alex Pastoor of Maurice Stijn ook een optie? Heb je in ieder geval mensen die weten hoe de hazen lopen in de eredivisie en 100% direct hun mannetje staan.

Geen optie. Cambuur wil als springplank gezien worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: JSE op maart 30, 2026, 20:32:39
Alex Pastoor of Maurice Stijn ook een optie? Heb je in ieder geval mensen die weten hoe de hazen lopen in de eredivisie en 100% direct hun mannetje staan.
Alsjeblieft niet Pastoor... Steijn lijkt me onhaalbaar

Sonnema

Citaat van: Specuveter op maart 30, 2026, 17:37:54
Het gaat Johan Plat worden volgens de kenners

Die naam wordt veel genoemd, alleen even navraag gedaan en dit is alleen zoals iedereen weet 1 van de 3. Er is geen akkoord met wie dan ook.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

James


Trainert!

Die plat heeft nog helemaal niks laten zien. De roep om Henk zal snel toenemen.

De enige goede kandidaat is Sierksma, kan met talenten een voetbalmachine makn getuige de winst van de youth league. Talenten waar Cambuur oog voor heeft. Handelen en Sierksma halen

Gasgeve

Marink Reedijk lijkt mij ook geen verkeerde keus. Met Henk er naast als ervaren man zou het een goed duo kunnen zijn. Bij Plat heb ik een slechter gevoel.

janou

Op basis waarvan wordt Plat nu al afgeschoten? Omdat we m niet kennen? Of weten we al veel over die vent?

Ik vertrouw Lambooij volledig, heeft zichzelf inmiddels wel bewezen lijkt mij.

Stiens

Citaat van: JSE op maart 30, 2026, 20:32:39
Alex Pastoor of Maurice Stijn ook een optie? Heb je in ieder geval mensen die weten hoe de hazen lopen in de eredivisie en 100% direct hun mannetje staan.

Nog even en Andries Jonker wordt hier ook genoemd  :_schater :_schater

Andy King

Is die Andries Jonker niet wat?

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op maart 31, 2026, 09:43:22
Is die Andries Jonker niet wat?
die moet het maar mooi bij die vrouwtjes houden?.

Stiens


PePe

Wat past het beste bij Cambuur? Een geliefde trainer of een data trainer?

Fish!!!

Dan lezen we hier Pastoor, Steijn, Jonker.....dan ben je er niet helemaal bij :D.

Profiel: Jong (dus weinig/minder ervaring), modern

Dat zijn bovenstaande alledrie niet, los van de kwaliteiten die ze wel hebben.

Daarnaast zijn deze ook redelijk onbetaalbaar.

janou

Citaat van: PePe op maart 31, 2026, 11:16:53
Wat past het beste bij Cambuur? Een geliefde trainer of een data trainer?

Dit is toch geen ??n of het ander? Je moet goed met mensen kunnen werken, en de data en beelden gebruiken om het team en spelers individueel beter te maken. Als je ??n van de twee niet doet ben je ?berhaupt niet geschikt als trainer in deze tijd vind ik.