Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Lore

:_schater :_schater :_schater Een artikel schrijven over namen die onder supporters rond gaan.

zeewolde

Citaat van: Lore op maart 30, 2026, 07:12:22
:_schater :_schater :_schater Een artikel schrijven over namen die onder supporters rond gaan.
dat stuk uit alC was al niet best, maar dit ook niet...

Destroyer

Het is weer eind maart  :fant  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: zeewolde op maart 30, 2026, 07:22:02
dat stuk uit alC was al niet best, maar dit ook niet...
beetje overschrijven van hier. Ze zeggen bij omrop dat het wat speculaties zijn en nemen het niet serieus maar lc neemt zichzelf heel serieus en stelt niet even de vraag aan Ard waarom

YellowBlue

Citaat van: Destroyer op maart 29, 2026, 23:18:40
SC Cambuur gelinkt aan Sipke Hulshoff
SC Cambuur is afgelopen week officieel naar de Eredivisie gepromoveerd. W??r een promotie voor Henk de Jong, maar de hoofdtrainer heeft besloten dat hij vanaf volgend seizoen meer tijd wil spenderen aan zijn thuissituatie. Om die reden doet hij een stap terug door ?slechts? als assistent-trainer verder te gaan.

Omrop Frysl?n heeft een lijstje samengesteld met potenti?le opvolgers. Jan Sierksma van AZ is daar ??n van, maar weet het medium: ?De naam van Sipke Hulshoff (51, Twijzel) is ook al meerdere keren gevallen onder supporters.? Hij staat er goed op bij de eigen achterban.

De regionale omroep vervolgt: ?Hulshoff werkt op dit moment bij een van de grootste clubs ter wereld met de beste spelers en daarom lijkt de stap naar Cambuur financieel en sportief een behoorlijke stap terug. Eerder heeft Hulshoff aangegeven dat hij het wel ziet zitten om ooit terug te keren bij Cambuur. Of dit het moment is? Dat blijft voor de Leeuwarder fans nog even afwachten.?

Hulshoff was al eens interim-trainer van SC Cambuur. Destijds beoefende hij die klus in samenspraak met Slot, die later juist de eindverantwoordelijkheid droeg.

|:) Mijn persoonlijke nummer 1!
Ja, Hulshof zou buitencategorie zijn. ervaring bij AZ, Feyenoord, Liverpool en Nederlands elftal. Daardoor onhaalbaar ben ik bang.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op maart 30, 2026, 12:06:16
Ja, Hulshof zou buitencategorie zijn. ervaring bij AZ, Feyenoord, Liverpool en Nederlands elftal. Daardoor onhaalbaar ben ik bang.
bij AZ? Dat is nieuw voor mij. Wel halve finale Knjb beker bij Az

Specuveter

Kogel schijnt door de kerk te zijn

Lore

Oud Cambuur

de dominee of de pastoor

Sonnema

Noordcambuur

michello

Citaat van: Sonnema op maart 30, 2026, 16:18:21
Plat gezegd ;)

Dat gaat een Ultee?tje worden? Als hoofdtrainer hele slechte cijfers. 12 keer winst van de 45 wedstrijden.
En ik snap dat trainers ook voor hun eigen carri?re gaan, maar dat hij bleef zitten in Spanje terwijl zijn (oud) maatje is weggestuurd, is nou ook niet heel tof. Liep er wat omheen te lullen destijds.

Derkx R.H.

Citaat van: michello op maart 30, 2026, 16:20:29
Dat gaat een Ultee?tje worden? Als hoofdtrainer hele slechte cijfers. 12 keer winst van de 45 wedstrijden.
En ik snap dat trainers ook voor hun eigen carri?re gaan, maar dat hij bleef zitten in Spanje terwijl zijn (oud) maatje is weggestuurd, is nou ook niet heel tof. Liep er wat omheen te lullen destijds.
Hij was/is ook meer een assistent, verwacht niet dat hij komt, of De Graaf moet de 1e man worden en Plat de nieuwe assistent.

mark1989

Ik zou heel graag Sipke Hulshof hier als trainer zien. Een man die uitstekend bij de club past. En ook een goede trainer is. Kan heel goed met Henk samenwerken, maar ook met de andere stafleden.
Voor 3 jaar contract aanbieden en mooi gaan bouwen aan stabiele eredivisie club.

Holwerd voor Cambuur

Ik zou het wel weten als ik Sipke was. Na nog geen 2 jaar begint die Premier League vast ook al wel te vervelen.
En wie wil nou assistent trainer bij het lokale clubje Liverpool zijn (met bijbehorend salaris!) als je ook hoofdtrainer bij wereldgrootmacht SC CAMBUUR kan/m?g zijn (met bijbehorend salaris!).
Daarbij is tegen degradatie spelen in d? Eredivisie natuurlijk ook veel leuker dan voor de prijzen spelen in de PL. En zich plaatsen voor dat ene toernooitje (Champions League ofzo?) kan ook nog steeds, maar ach: Wie wil dat als je mee mag doen aan de KNVB beker?!

Maar goed, ik had Sj?strand ook niet bij Malm? verwacht, dus misschien zit ik er wel weer naast  w:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021