Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Er werd vorig jaar gezocht naar een assistent die de hoogste traininrspapieren heeft, om mocht Henk stoppen die het kon overnemen. Nu is het zover, komt er een trainer van buitenaf is het een dikke middelvinger naar Edwin de Graaf.

mark1989

Edwin de Graaf is aangetrokken als assistent en dat staat ook in zijn contract. Er zijn geen beloften gedaan dat hij Henk mag opvolgen. We spelen straks eredivisie en het is logisch dat je als club alle opties naast elkaar legt en dan tot de beste keuze komt. Eerlijk gezegd twijfel ik ook aan de graaf als hoofdtrainer. Ik vind hem wel een hele goede assistent.

Waarom is het dikke middelvinger. Als club heb je tot het recht om elke keer je eigen keuzes te maken. Dat doen spelers ook en trainers ook.
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze iemand zochten met A diploma. Maar goed. Dat is verleden tijd.

rudie

Citaat van: Oud Cambuur op maart 27, 2026, 10:20:06
Het grote PSV krijgt natuurlijk dispensatie van de KNVB dat gaat Cambuur niet lukken
Is gewoon een pilotproject bij een jong ploeg voor een jaar, met gediplomeerde assistent (Dirckx) naast hem, niks geen voortrekkerij

DeBruyne

https://www.transfermarkt.nl/johan-plat/profil/trainer/50839

Hier zou Cambuur een gesprek mee hebben gehad blijkbaar. Bron: OF

Harrekiet

'Johan Plat ol? ol?' past wel op dezelfde melodie als 'Henk de Jong ol? ol? :y

Delfzijl/Cambuur

Ik wil Bosbaardje |:)  Toffe combi met Henk en Sandor(achter de coulissen)

sunderland

Citaat van: wacko jacko op maart 27, 2026, 11:18:12
Ik zou zeggen Sipke Hulshoff binnenhalen. Heeft een schat aan Europese ervaring en weet onder immense druk te werken.
als die een stap terug wil doen zou dat fantastisch zijn. Hij voelt hem er sowieso niet te groot voor maar zal volgens mij zijn maat niet in de steek laten. De lijnen zijn super kort.
Verwacht iemand uit de hoed van Lambooij die niemand kent


PePe


DeBruyne

Die volg ik al een tijdje. En die weet altijd heel veel. Kijk zn berichten maar eens na

PePe

Plat heeft wel met Dick Schreuder in Spanje gewerkt, zou dit een plus zijn?

Specuveter

Zou het wel ??n Lambooy move vinden dat hij met Plat aankomt.

Trainert!

Sierksma is de bewezen topkandidaat lijkt me.
Johan Plat, nog niks laten zien. Risico te groot

Poetser

Is het gek dat ik nog nooit van Johan Plat heb gehoord?

Bankzitter

#104
Nee maar wie heeft er buiten Friesland gehoord van Sandor, Sipke of vd Weij die hier vaak zijn genoemd?
En Slot was ook niet een hele bekende speler.

Als Schreuder graag met Plat werkt, dan is dat wel een aanbeveling.

Plat heeft een vooralbij kleine clubs in de KKD gespeeld en daarna jeugd, amateurs en assistent trainer en uiteindelijk hoofdtrainer CD Castell?n (als opvolger Schreuder).