Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda JC Vrijdag 13 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 08, 2026, 20:32:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
7 (20%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
5 (14.3%)
Baouf
6 (17.1%)
Galvez
6 (17.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (2.9%)
Sjostrand
3 (8.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
4 (11.4%)
Kian Visser
1 (2.9%)
Rolke
2 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 19, 2026, 02:05:09

Poetser


hobbes

Citaat van: michello op maart 14, 2026, 01:09:17
Zonde dat we nu het eventuele feestje in eigen huis hebben vergooid. Als De Graafschap morgen wint is de kans groot dat we zonder te spelen promoveren ?f in Emmen.

En als de Graafschap verliest dan werden we het uit in Helmond. Het valt niet te plannen.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op maart 14, 2026, 06:41:08
Wat een geweldige sfeeractie!
Je hoopt dat het aanslaat op spelers, maar we werden bij vlagen weggetikt door Roda.
Onvoorstelbaar dat Roda zo laag staat.Dit was de best voetballende uitploeg dit seizoen in Leeuwarden.

Jammer van de wissel akpakou. Souren en Balk waren heel slecht.
Uieindelijk blij met een puntje
middenveld van Roda was beter dan dat van Cambuur dat was het verschil.
En we werden niet weggetikt Cambuur was beter alleen wat minder voor eigen succes gaan.

michello

Samenvatting net teruggekeken. Jansen had niet een al te beste dag. Heeft geen bal in ??n keer vast gehad. Ook bij de goal van Breij zag het er knullig uit.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op maart 13, 2026, 22:28:14
Kastje naar de muur gespeeld valt best wel mee zoveel kansen heeft Roda niet gehad maar helaas wij ook niet vond het van beide kanten niet best dan is een punt het hoogst haalbare voor beiden. Vond Ferrah andermaal niet best liep zich elke keer vast en de back kreeg rugdekking TS speelde daar niet op in om het anders neer te zetten.
Ferrah gaf een paar keer aan dat Mulders meer moest opkomen zodat de verdedigers moesten kiezen..

Derkx R.H.

Citaat van: michello op maart 14, 2026, 09:01:41
Samenvatting net teruggekeken. Jansen had niet een al te beste dag. Heeft geen bal in ??n keer vast gehad. Ook bij de goal van Breij zag het er knullig uit.
Dat viel wel mee had een paar keer een goede redding en bij die goal pakt hij die bal eerst wel en dat die bal toevallig voor de voeten van Breij terecht komt en dat hij vrij in kan schieten ligt meer aan Galvez dan aan Jansen vind ik.

Eewal

Citaat van: Derkx R.H. op maart 14, 2026, 09:05:35
Ferrah gaf een paar keer aan dat Mulders meer moest opkomen zodat de verdedigers moesten kiezen..
Wellicht dat Mulders daar geen trek meer in heeft na tientallen keren zeer gevaarlijk balverlies van Ferrah zelf.

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op maart 14, 2026, 09:12:59
Wellicht dat Mulders daar geen trek meer in heeft na tientallen keren zeer gevaarlijk balverlies van Ferrah zelf.
De tweede helft deed hij het wel en kwam Ferrah ook beter in z'n spel.. Het valt me wel wel op dat spelers deze wedstrijden reeks wisselvallig zijn uitzonderingen daar gelaten de ene wedstrijd een 7 en de wedstrijd erop een 4...

AliBombali

Jammer van de uitslag en het spel, voor mijn gevoel ontbrak een ?chte leider gister (Diemers dus). Voetballend wel een leuke tweede helft gezien, waarbij een 1-1 een terechte afspiegeling is. Had er na de fantastische sfeeractie meer van gehoopt!

Dat Baouf man of the match werd, verbaasde me ook, dit vond ik juist een mindere wedstrijd van hem. Scheids en grensrechters de zwakste schakels!

Specuveter

Baoef ontsnapte aan rood
Hield tweede helft h??l opzichtig nog een speler vast bij een uitbraak.
En had al geel op zak
Had hij echt mazzel.

wiekie1969

#100
Roda de best voetballende ploeg die hier geweest is lees ik hier van sommigen. Daar ben ik het niet mee eens. Dat was Jong Psv vind ik. Die scoorden hier ook 3 keer.  Weer een gouden puntje gisteravond. De energie ontbrak gisteravond, steeds jezelf weer opladen in korte tijd houdt een keer op. 67 punten man, ongelooflijk. Pietje was slecht, Klaasje viel slecht in. Van het kastje naar de muur gespeeld, laat me niet lachen man. Dan verlies je met 1-4.  Wat ken het allemaal verrotten mensen. We gaan naar de eredivisie.

wiekie1969

Citaat van: michello op maart 14, 2026, 09:01:41
Samenvatting net teruggekeken. Jansen had niet een al te beste dag. Heeft geen bal in ??n keer vast gehad. Ook bij de goal van Breij zag het er knullig uit.

Hij hield de ballen tegen toch. Daar gaat het om.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op maart 13, 2026, 23:11:19
Roda is de beste ploeg die we hier hebben gehad in het stadion dit seizoen.
Eerste helft weinig gecre?erd, ondanks de kansjes van Roda geen moment er over in gezeten dat we zouden verliezen.

Een onwijs domme tegengoal. Daarna de controle volledig overgenomen en heel sterk gespeeld. Daarna kakte het weer in.

Sj?strand had 2 keer af moeten spelen.  :( dan was het gewoon 3-1 ofzo geworden.

En Mulders vandaag :R
Vond R?lke weer heel goed invallen.

Heb je zelf gevoetbald??? Ik denk het niet. Wat een onzin kraam je uit beste man. Cambuur speelde een prima tweede helft. Eerste helft stond het niet goed zoals de laatste 5 wedstrijden. Dat komt omdat de tegenstander ons dood analyseert. De fut is er uit bij de heren, dat kan je overduidelijk zien. Diep respect voor wat de ts heeft neergezet. 3 vd 30 wedstrijden verloren dus 27 niet. Onvoorstelbaar. Wut wakker mensen. Echt.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op maart 14, 2026, 09:32:08
Baoef ontsnapte aan rood
Hield tweede helft h??l opzichtig nog een speler vast bij een uitbraak.
En had al geel op zak
Had hij echt mazzel.
Die kaart sloeg nergens op dus waarschijnlijk een goedmakertje van die scheidsrechter

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op maart 14, 2026, 09:48:18
Heb je zelf gevoetbald??? Ik denk het niet. Wat een onzin kraam je uit beste man. Cambuur speelde een prima tweede helft. Eerste helft stond het niet goed zoals de laatste 5 wedstrijden. Dat komt omdat de tegenstander ons dood analyseert. De fut is er uit bij de heren, dat kan je overduidelijk zien. Diep respect voor wat de ts heeft neergezet. 3 vd 30 wedstrijden verloren dus 27 niet. Onvoorstelbaar. Wut wakker mensen. Echt.
Ik weet niet welke metamorfose jij de afgelopen jaren hebt doorgemaakt, vorige jaren was jij juist diegene die onredelijk negatief was. Dit is geen aanval hoor, juist misschien wel een compliment.