Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda JC Vrijdag 13 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 08, 2026, 20:32:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
7 (20%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
5 (14.3%)
Baouf
6 (17.1%)
Galvez
6 (17.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (2.9%)
Sjostrand
3 (8.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
4 (11.4%)
Kian Visser
1 (2.9%)
Rolke
2 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 19, 2026, 02:05:09

Eewal

De actie laatst om een leven te redden was fantastisch. Verder ga ik niet meer geld in Cambuur steken dan dat ik al doe. Cambuur heeft mensen in dienst om de club 'te redden'.


Noordcambuur

Voor morgenavond zijn voor de Oosttribune 14 kaarten beschikbaar en zuidtribune nog 34 kaarten beschikbaar.
Gaat dus weer een volle bak worden alleen de westtribune en uitvak komen niet vol.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 12, 2026, 09:22:13
Voor morgenavond zijn voor de Oosttribune 14 kaarten beschikbaar en zuidtribune nog 34 kaarten beschikbaar.
Gaat dus weer een volle bak worden alleen de westtribune en uitvak komen niet vol.
ik heb zuid nog nooit vol gezien, ik snap hier niks van.

zeewolde

Citaat van: Eewal op maart 12, 2026, 09:30:15
ik heb zuid nog nooit vol gezien, ik snap hier niks van.

Viel mij ook al op. Uitverkocht een paar keer en dan grote lege vakken daar.

Zuid1991

#34
Citaat van: zeewolde op maart 12, 2026, 09:36:42
Viel mij ook al op. Uitverkocht een paar keer en dan grote lege vakken daar.

Afgelopen zondag was het daar toch zo goed als vol?
Zijn altijd lui die niet kunnen die een seizoenkaart hebben.

Toch mooi dat alles weer bijna uitverkocht is? Mooie inkomsten


weestwel

Citaat van: zeewolde op maart 12, 2026, 09:36:42
Viel mij ook al op. Uitverkocht een paar keer en dan grote lege vakken daar.

Klopt. En de bovenste rijen waar geen kop zit.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op maart 12, 2026, 09:30:15
ik heb zuid nog nooit vol gezien, ik snap hier niks van.
volgens mij zitten er veel mensen die wat doen voor de club (vrijwilligers).
Cambuur verbindt B.v. en veel van Firda.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op maart 12, 2026, 07:53:32
Waar halen de mensen die hier mee bezig zijn hun informatie? VI, knipplaksite's, regionale pers(LC)? Komend seizoen gaat Cambuur weer zwarte cijfers schrijven, dit door o.a door de promotie naar de eredivisie wat veel meer tv-gelden en sponsorgelden oplevert en dat de grootste kosten aan 't Kooi-stadion zijn geweest..En kunnen de mensen binnen Cambuur verder bouwen aan een gezond Cambuur in de eredivisie!

Ik hoop toch echt dit seizoen al? Want met het geld van Pauwels, Nieling en Mercera zouden de operationele  verliezen toch gedicht moeten zijn. Of bedoel je een positief operationeel resultaat?

En weet jij toevallig waarom Cambuur nog steeds geen definitieve jaarcijfers heeft gepresenteerd over vorig seizoen? Zij hebben hier nu nog 3 maanden voor, maar zijn in vergelijking met andere jaren en met andere clubs heel laat. Terwijl zij eigenlijk na het gezeik met de voorlopige cijfers gewoon alle belang hebben om duidelijkheid te verstrekken. Want al die artikelen die steeds op internet komen zijn zij zelf ook wel een beetje debet aan. Ze komen namelijk niet met duidelijkheid

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op maart 12, 2026, 09:47:43
Afgelopen zondag was het daar toch zo goed als vol?
Zijn altijd lui die niet kunnen die een seizoenkaart hebben.

Toch mooi dat alles weer bijna uitverkocht is? Mooie inkomsten
nee, bij lange na niet vol, honderden lege stoelen.

Lore

Citaat van: Eewal op maart 12, 2026, 09:08:10
De actie laatst om een leven te redden was fantastisch. Verder ga ik niet meer geld in Cambuur steken dan dat ik al doe. Cambuur heeft mensen in dienst om de club 'te redden'.

Dat hoeft ook niet, maar ik vind de betrokkenheid van deze mensen wel mooi. Ookal is de actie misschien onhandig of levert het niets op

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: weestwel op maart 12, 2026, 09:58:32
Klopt. En de bovenste rijen waar geen kop zit.

De blauwe en gele stoeltjes zijn voor supporters, de zwarten daar boven voor genodigden. Heb nog wel eens ruzie gehad met een ex-Graafschap trainer omdat hij vond dat ik niet mocht staan  8), ook vaak supporters van de tegenstanders
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Citaat van: Eewal op maart 12, 2026, 10:55:31
nee, bij lange na niet vol, honderden lege stoelen.

Oek wat overdreven

sjaak

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2026, 11:11:12
De blauwe en gele stoeltjes zijn voor supporters, de zwarten daar boven voor genodigden. Heb nog wel eens ruzie gehad met een ex-Graafschap trainer omdat hij vond dat ik niet mocht staan  8), ook vaak supporters van de tegenstanders

Henk de Jong?

Eewal


Bernardo