Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda JC Vrijdag 13 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 08, 2026, 20:32:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
7 (20%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
5 (14.3%)
Baouf
6 (17.1%)
Galvez
6 (17.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (2.9%)
Sjostrand
3 (8.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
4 (11.4%)
Kian Visser
1 (2.9%)
Rolke
2 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 19, 2026, 02:05:09

Noordcambuur

Op naar de volgende thuiswedstrijd ik hoop op een vol stadion en de 3 punten.
Spelers 4 dagen vrij en dan weer knallen. :thumbsup

Specuveter

Denk tw?? dagen vrij
Woensdag ?n Donderdag w??r trainen.

sunderland

Roda is in mijn beleving de best spelende uit ploeg. Heb een paar wedstrijden gezien van hun waar ze heel goed waren. Ben wederom benieuwd wat wij daar tegenover kunnen brengen

Lore

Citaat van: sunderland op maart 10, 2026, 09:01:42
Roda is in mijn beleving de best spelende uit ploeg. Heb een paar wedstrijden gezien van hun waar ze heel goed waren. Ben wederom benieuwd wat wij daar tegenover kunnen brengen

Dat klopt helemaal, Roda heeft de meeste punten gehaald in uitwedstrijden!

666

Ik vind dit zo`n K.. club, er zijn er meer maar deze  :R

on topic; het wordt een moeilijk potje en ik hoop dat Paulissen mee doet, die vind ik cult.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

oost

Citaat van: 666 op maart 10, 2026, 09:49:12
Ik vind dit zo`n K.. club, er zijn er meer maar deze  :R

on topic; het wordt een moeilijk potje en ik hoop dat Paulissen mee doet, die vind ik cult.

Nou liever niet die speelt altijd geweldig in soort wedstrijden  :zweep

666

Citaat van: oost op maart 10, 2026, 09:55:01
Nou liever niet die speelt altijd geweldig in soort wedstrijden  :zweep

Dat is ook weer waar  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: Lore op maart 10, 2026, 09:25:07
Dat klopt helemaal, Roda heeft de meeste punten gehaald in uitwedstrijden!
heb Helmond uit , Almere uit en RKC uit van hun gezien. Thuis zijn ze beduidend minder. Daar is het soms onthutsend

Marc S

Bizar eigenlijk, een van de best presterende ploegen uit en een van de slechtst presterende ploegen thuis.

mark1989

En wij zijn de best presterende thuisclub.
Ik zie Roda hier niet zomaar even winnen. Ze moeten ten eerste al een heel eind rijden en vaak helpt dat niet om een goede prestatie neer te zetten.

Arno A

Deze wedstrijd is live te zien bij Star Channel . En Helmond Sport ( ma)  live bij ESPN1 . Aanvang 20 u.

Bankzitter


mario


Noordcambuur

Citaat van: mario op maart 11, 2026, 10:29:39
En in 't stadion  8)
zijn nog paar kaarten te koop voor de Oosttribune en zuidtribune dus wees er snel bij.

denistel

zeer wisselvallige ploeg  hopen dat ze vrijdag een slecht dag hebben.

zelf scherp zijn vanaf het beging iets wat nog wel een lastig is bij ons,