Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

sunderland

Citaat van: michello op februari 27, 2026, 23:49:52
Was een quote uit het Woanskip Sun! Tuurlijk, dik terecht gewonnen en weer een top uitvakje!
:proost

Zuid1991

Dik vet compliment voor het uitvak!
Prachtig, 90 minuten zingen! Trots! |:)

Huizen


Tom


Derkx R.H.


Derkx R.H.


Poetser


KernvanCambuur


Eewal


mark1989

En slagveer je moeder is een hoer.

Is dat nodig?

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op februari 28, 2026, 09:49:27
En slagveer je moeder is een hoer.

Is dat nodig?
Slagveer is een boer :y

CambuurArnhem


CambuurArnhem

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 27, 2026, 22:43:20
Vrijdagavond 27 februari (20.00 uur) stond in het Frans Heesen Stadion de ontmoeting tussen TOP Oss en SC Cambuur op het programma. Onder de lichten ontstond een duel dat lang alle kanten op kon, maar waarin de Ossenaren uiteindelijk net naast een resultaat grepen: 1-2.

Vanaf het eerste fluitsignaal golfde het spel op en neer. Beide ploegen zochten de aanval (...)

Die is goed!!! Brabantse humor.

Bankzitter

Henstra en Apkakou beiden nog maar 19, daar gaan we nog veel plezier aan beleven (en de penningmeester ook).
En ik heb Wiebe ook nog niet afgeschreven, verlengen en 1 seizoen verhuren zou prima zijn.

De Gast

Citaat van: sunderland op februari 27, 2026, 23:45:58
we waren gelukkig? Vind ik helemaal niet, we waren 90 minuten heer en meester. Eerste helft 32% om 68% balbezit zegt al heel veel. We moeten veel eerder voorkomen dat is een beetje een ding. Vond die penalty wel terecht maar dan moet de scheidsrechter ook ons 3 penalty?s geven. In de eerste helft hing er 3 x iemand aan het shirt van vd Sande. Nee dat telt niet voor die walg. En wat denk je van Goes van Az die per wedstrijd alle corners aan een shirt hangt. Het is een schijnheilige zooi die scheidsrechters wereld.

Beginst hier wel aardig maar dat domme praat over skeidsrechters kest beter weglaten. Onderbuik gelul beste sunderland.

Onze overdaad aan kwaliteit maskeert het gebrek aan scorend vermogen dit seizoen. Ze hewwe het allemaal niet in zich maar dat geeft dit seizoen gelukkig nog niks.