Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven Dinsdag 24 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 19, 2026, 09:39:38

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
13 (35.1%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
11 (29.7%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (2.7%)
Souren
1 (2.7%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
10 (27%)
Rolke
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Marsman
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: maart 01, 2026, 22:58:50

sunderland

Citaat van: Bankzitter op februari 24, 2026, 23:11:37
Toch lijkt Souren de beste keus op de positie van Diemers.
Op 6 wordt het puzzelen.. R?lke, Appie, Berkhout of toch Nap?
moet dat nog maar zien , vond Souren erg slecht vandaag. Hij moet beter anders staat hij er weer naast.

Eewal

Teams die tijdrekken, achter komen en dan beloond worden met veel extra tijd, dat zou pas belachelijk zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2026, 22:46:57
Het geluk van boven aan staan....
Maakt Balk de 1-0 Word het een h?le andere wedstrijd natuurlijk.
Vonden jullie ook dat we v??l directer gingen voetballen na de wissel van Diemers?
Ferrah maar even op het bankje
Prima tweede helft van Henstra met een assist en E?n goal.
Drama scheidsrechter.....
ik weet niet wat de scheidsrechters hebben man man man wat een drama deze man. :(

Ga korfbal fluiten en niks doen tegen dat tijdrekken phoeee :(
Sjostrand geen strafschop geven en wel Eindhoven?.

sunderland

Citaat van: Bernardo op februari 24, 2026, 23:11:47
De punten tellen, de ontlading na de 2-1 was fantastisch. Nog 6x winnen en we zijn er
zo ist. We hebben ook alles op de aanval gezet en gevochten als Leeuwen. Balk heeft zich kapot gewerkt net als Mulders .

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2026, 23:19:11
ik weet niet wat de scheidsrechters hebben man man man wat een drama deze man. :(

Ga korfbal fluiten en niks doen tegen dat tijdrekken phoeee :(
Sjostrand geen strafschop geven en wel Eindhoven?.
die gast doet nog 2 stappen voor ie um laat vallen (zie maar terug) bij die penel

sunderland

Citaat van: Trainert! op februari 24, 2026, 21:00:59
Nummer 8 van eindhoven. Geweldige speler!!!
beste van het veld en wat een drive ook.

sunderland

#126
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2026, 23:04:19
Ik zal wel weer een bak stront over mij heen krijgen, maar na het uitvallen van Diemers was de voorspelbaarheid weg en lieten de overige spelers het zien.

Het is kut voor Diemers, maar ik denk dat we de komende weken leuker en beter voetbal gaan zien.  :clint
heb je hem weer met onzin. De Diemers hater, kijk zijn statistieken. Hij was vandaag niet best voor zijn doende. Is wel 10 wedstrijden de beste geweest dit seizoen en dan zulk gelul hier. Kan daar niet zo goed over om ons aanvoerder hier steeds af te maken. Verder ben ik het vaak met jou eens

CambuurArnhem

Toch nog 3 punten. Dat is heerlijk naar huis rijden, hoor.

AL

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2026, 23:04:19
Ik zal wel weer een bak stront over mij heen krijgen, maar na het uitvallen van Diemers was de voorspelbaarheid weg en lieten de overige spelers het zien.

Het is kut voor Diemers, maar ik denk dat we de komende weken leuker en beter voetbal gaan zien.  :clint

We zullen zien. Het biedt in ieder geval kansen om bijvoorbeeld met Ferrah als aanvallende middenvelder te spelen.
Die heeft een steekbal, goed schot en kan scoren maar vooral anderen in stelling brengen.
Het zal wel wat anders ingevuld moeten worden dan.
Diemers gaan we wel missen, al ben ik niet altijd gecharmeerd van zijn spel.(wordt soms voorspelbaar en traag ).

CambuurArnhem

Net de samenvatting gezien. We komen wel goed weg met deze 2-1. Baoef had penalty tegen kunnen krijgen bij 0-1 en Eindhoven schoot op de paal, volgens mij ook nog bij 0-1. Maar wij hadden ook een penalty kunnen hebben (Sj?strand). Penalty Eindhoven vond ik dubieus. Nou, als je zo narekent, dan is het al met al toch wel verdiend. Ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen, er komt niks zinnigs meer uit. Op naar vrijdag.

wiekie1969

Dik verdiende overwinning, Henstra viel geweldig in, staan laten die jongen..Baouf op het middenveld vrijdag, Berkhout achterin met Amofa. Kom aan.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2026, 23:04:19
Ik zal wel weer een bak stront over mij heen krijgen, maar na het uitvallen van Diemers was de voorspelbaarheid weg en lieten de overige spelers het zien.

Het is kut voor Diemers, maar ik denk dat we de komende weken leuker en beter voetbal gaan zien.  :clint

Het begon pas te lopen toen Diemers eruit moest, maar dat kwam doordat Eindhoven het niet meer kon belopen. Die hadden maar 2 dagen rust gehad. En gelukkig benutten ze de vele kansen niet. 3 gouden punten gisteravond.

wiekie1969

Vd Sande speelde fantastisch. Wat een nuttige speler. Geweldig.

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2026, 06:15:42
Vd Sande speelde fantastisch. Wat een nuttige speler. Geweldig.
Ik vond de spits van Eindhoven een stukkie beter deze wedstrijd. Verder gewoon onwijs belangrijke 3 punten, vooral ook voor het moraal voor de komende wedstrijden.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op februari 24, 2026, 23:17:06
moet dat nog maar zien , vond Souren erg slecht vandaag. Hij moet beter anders staat hij er weer naast.

Geef Souren een kans op zijn eigen positie... maar het moet inderdaad wel veel beter.


Denk dat Baouf het op het middenveld ook prima zou doen. Doet me wel denken aan Rijkaard die vrij ook sober speelde als voorstopper maar eigenlijk alles beheerste.

Mooie puzzel weer.