Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Oud Cambuur

Als je contact met Cambuur opneemt is er heel wat te regelen ook het vlakbij het vak afzetten

Derkx R.H.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2026, 15:56:33
Mooi, ik wil ook wel eens een Excelsior uit thuis beleven  _O_
Apeldoorn is voor velen te ver.... :koffie

fred

Citaat van: Derkx R.H. op maart 01, 2026, 08:50:48
Apeldoorn is voor velen te ver.... :koffie
Weet je zeker dat Kuzmans daar nog woont ?   :devil

Derkx R.H.

Citaat van: fred op maart 01, 2026, 09:24:54
Weet je zeker dat Kuzmans daar nog woont ?   :devil
Dat weet ik niet zeker, maar volgens de huidige informatie is het Apeldoorn.... :zweep

Noordcambuur

Voor a.s. dinsdagavond nog voldoende kaarten beschikbaar Oosttribune en zuidtribune.

sunderland

Citaat van: fred op maart 01, 2026, 09:24:54
Weet je zeker dat Kuzmans daar nog woont ?   :devil
niet meer

Eewal

Citaat van: fred op februari 28, 2026, 16:22:42
Aangezien ik gisteren geopereerd ben, en het Kooi stadion en onneembare vesting is voor minder validen bied ik mijn kaart voor Noord voor de normale prijs aan.
dit moet te regelen zijn Fred. Zonde als je wedstrijd zou missen. Kun je wel de tribune op?

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op maart 01, 2026, 11:28:51
dit moet te regelen zijn Fred. Zonde als je wedstrijd zou missen. Kun je wel de tribune op?
Anders PAX even bellen... :zweep

Johan-12

Citaat van: Derkx R.H. op maart 01, 2026, 11:47:48
Anders PAX even bellen... :zweep
Bij de Jumbo vandaan is het toch redelijk dichtbij of laten afzetten bij de rotonde voor het stadion?

Zuid1991

Nog een 200 tickets in de losse verkoop.

Derkx R.H.

#220
Pakken we het schild(3e periode) morgen en is er een kleine promotie pre-party of moeten we wachten tot Emmen-uit? Straks even naar de training kijken hoe de mannen ervoor staan m.b.t. morgen...

sunderland


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Bankzitter

Alle vertrouwen in Berkhout... ook een uitstekende speler.