Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op februari 28, 2026, 12:11:19
Helemaal niet promoveren en het gelul over welke dag wel of niet, is ook klaar.... 8P
Maak er niet zo?n drama van joh. Het is toch niet gek dat we voorkeur hebben? Of heb je ook geen voorkeuren (frikandel, loempia, hamburger etc) als het bij jouw thuis patatdag is?

Inferno-058


Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op februari 28, 2026, 14:42:11
Maak er niet zo?n drama van joh. Het is toch niet gek dat we voorkeur hebben? Of heb je ook geen voorkeuren (frikandel, loempia, hamburger etc) als het bij jouw thuis patatdag is?
Niet echt, ik lust alles en ben gauw tevreden  ;)

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 28, 2026, 12:26:27
Vind het tot nu toe heel erg meevallen. De laatste 3 wedstrijden scoorden we in het laatste kwartier. Dat betekent dus dat we fitter dan de tegenstander zijn. We laten het balletje lopen wat minder energie kost, Na 70 minuten. zie je elke wedstrijd weer dat de tegenstander het niet meer kan belopen. Bovendien hebben wij betere bankspelers dan de tegenstander. En als je blijft winnen voel je de vermoeidheid veel minder dan dat je verliest. Nu weer opladen voor dinsdag, daarna heb je 4 dagen rust tot zondag. Dat is voldoende. Als we dat Almere pakken ist klaar.
vind het ook erg meevallen. En soms tactisch wisselen om nog meer druk er op te krijgen. Wissel Kooistra voor Mulders, Mulders speelde als een back en Kooistra als rechtshalf en dus nog hoger

Lore

#199
Citaat van: Derkx R.H. op februari 28, 2026, 14:45:43
Niet echt, ik lust alles en ben gauw tevreden  ;)

Wat fijn, maar ik heb wel een voorkeur en Ard de Graaf ook. Die zei bij het betreden van het nieuwe stadion, dat het karakter van het oude stadion gemaakt werd door de herinneringen die wij daar hebben beleeft. De promotie, De degradatie, de net-niet-wedstrijden. En dat dat moest groeien in het nieuwe stadion. Daar ben ik het helemaal mee eens. En dit is het eerste grote moment wat wij samen kunnen beleven in het nieuwe stadion. Het eerst moment van grote glorie!

En dan wil ik heel, heel erg graag samen in een vol, kolkend stadion beleven. Ik zou het doodzonde vinden als dat niet kan, omdat De Graafschap verliest op een moment dat wij niet hoeven te spelen. En nog meer dan voor mijzelf, voor die kleine kinderen die die grote momenten alleen kennen van verhalen aan een dronken tafel.

Betekent dat dat ik liever niet promoveer? Nee, zeker niet. Maar een voorkeur heb ik absoluut!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 28, 2026, 15:43:20
Wat fijn, maar ik heb wel een voorkeur en Ard de Graaf ook. Die zei bij het betreden van het nieuwe stadion, dat het karakter van het oude stadion gemaakt werd door de herinneringen die wij daar hebben beleeft. De promotie, De degradatie, de net-niet-wedstrijden. En dat dat moest groeien in het nieuwe stadion. Daar ben ik het helemaal mee eens. En dit is het eerste grote moment wat wij samen kunnen beleven in het nieuwe stadion. Het eerst moment van grote glorie!

En dan wil ik heel, heel erg graag samen in een vol, kolkend stadion beleven. Ik zou het doodzonde vinden als dat niet kan, omdat De Graafschap verliest op een moment dat wij niet hoeven te spelen. En nog meer dan voor mijzelf, voor die kleine kinderen die die grote momenten alleen kennen van verhalen aan een dronken tafel.

Betekent dat dat ik liever niet promoveer? Nee, zeker niet. Maar een voorkeur heb ik absoluut!

Mooi, ik wil ook wel eens een Excelsior uit thuis beleven  _O_
Henk, held, bedankt

fred

Aangezien ik gisteren geopereerd ben, en het Kooi stadion en onneembare vesting is voor minder validen bied ik mijn kaart voor Noord voor de normale prijs aan.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2026, 15:56:33
Mooi, ik wil ook wel eens een Excelsior uit thuis beleven  _O_
:thumbsup

Pfffff, wat een ontknoping!

En de terugkomst in het stadion midden in de nacht!


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op februari 28, 2026, 16:22:42
Aangezien ik gisteren geopereerd ben, en het Kooi stadion en onneembare vesting is voor minder validen bied ik mijn kaart voor Noord voor de normale prijs aan.

Sterkte Fredje :thumbsup
Henk, held, bedankt

fred


Leovardiascc

We worden kampioen met 1 punt verschil op de laatste speeldag tegen Vitesse 8P

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 28, 2026, 16:22:42
Aangezien ik gisteren geopereerd ben, en het Kooi stadion en onneembare vesting is voor minder validen bied ik mijn kaart voor Noord voor de normale prijs aan.
beterschap fred  :)

papier

Citaat van: fred op februari 28, 2026, 16:22:42
Aangezien ik gisteren geopereerd ben, en het Kooi stadion en onneembare vesting is voor minder validen bied ik mijn kaart voor Noord voor de normale prijs aan.

Beterschap. En wel benieuwd? ik meende dat de plaatsen voor minder validen nu op zuid zitten ipv die bushalte eerder bij west. Daar zal de toegankelijkheid dan beter moeten zijn? Is dat misschien een optie? Of het informeren waard?

fred

Citaat van: papier op februari 28, 2026, 19:20:47
Beterschap. En wel benieuwd? ik meende dat de plaatsen voor minder validen nu op zuid zitten ipv die bushalte eerder bij west. Daar zal de toegankelijkheid dan beter moeten zijn? Is dat misschien een optie? Of het informeren waard?

Het probleem is dat de dichtstbijzijnde gratis parkeergelegenheid op 965 meter lopen is. Voor de deur afzetten gaat ook niet met die verkeersregelaars die er uren van te voren al staan.

Vlampiep

Citaat van: fred op februari 28, 2026, 19:28:46
Het probleem is dat de dichtstbijzijnde gratis parkeergelegenheid op 965 meter lopen is. Voor de deur afzetten gaat ook niet met die verkeersregelaars die er uren van te voren al staan.
Er zou toch iets te regelen moeten zijn met een soort kaart die je kunt tonen voor afzetten en ophalen.
Er zijn meer die niet meer komen vanwege de loopafstand. De club zou de club sieren mee te denken aan een oplossing voor de supporters die minder mobiel, zijn en zodoende niet meer hun club kunnen steunen.
Heel veel beterschap kerel en hopelijk kun je met een oplossing vanuit de club toch weer naar het stadion.