Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Noordcambuur

Het gaat niet makkelijk worden ze hebben ze toppers in huis?.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op februari 28, 2026, 10:32:46
Het gaat niet makkelijk worden ze hebben ze toppers in huis?.
Wij ook toch? we hebben ze in Almere helemaal weggespeeld met kunst en vliegwerk hebben ze toen 1 punt kado gekregen en wij hebben zeer veel kansen gemist dus heb er alle vertrouwen in dat wij deze wedstrijd over de streep kunnen trekken

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2026, 22:34:50
Die van mij is 24 maart Emmen uit. Dan zit ik in Frankrijk.  :|
Dat lijkt me sowieso een vreselijke dag om te promoveren. Dinsdagavond, uitwedstrijd. Doe maar gewoon thuis in het weekend!

zeewolde

Gewoon thuis?

Dat is helaas nog nooit gelukt in een vol stadion...

Wat zou dat toch een keer mooi zijn.

Vlampiep

Citaat van: Oud Cambuur op februari 28, 2026, 10:41:00
Wij ook toch? we hebben ze in Almere helemaal weggespeeld met kunst en vliegwerk hebben ze toen 1 punt kado gekregen en wij hebben zeer veel kansen gemist dus heb er alle vertrouwen in dat wij deze wedstrijd over de streep kunnen trekken
Met zoveel kort op elkaar gespeelde wedstrijd in je mik gaat het je ook eens opbreken. Vooral als je tegenstander een spits heeft die wel de kwaliteit heeft om kansen te benutten.
Daartegen hebben wij voldoende spelers die ook kunnen scoren, maar de vermoeidhied krijgt ook invloed op de nauwkeurigheid waardoor opgelegde kansen worden gemist.
Dus kun je de afgelopen uitwedstrijd tegen Almere toch echt niet als maatstaf zien voor komende dinsdagavond.

Eewal

Ook al zijn het veel wedstrijden, als je meestal wint wil je als speler volgens mij iedere week wel 2 keer spelen als je zo dichtbij promotie bent...

sunderland

Benieuwd of in dit topic ook zoveel keer staat dat Ferrah eruit moet  :devil

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 28, 2026, 11:38:33
Benieuwd of in dit topic ook zoveel keer staat dat Ferrah eruit moet  :devil
haha lullo  8P

Galdiano

Citaat van: zeewolde op februari 28, 2026, 11:00:03
Gewoon thuis?

Dat is helaas nog nooit gelukt in een vol stadion...

Wat zou dat toch een keer mooi zijn.

En toch heeft het ook wel iets magisch om te wachten op de spelers!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: Inferno-058 op februari 28, 2026, 10:50:53
Dat lijkt me sowieso een vreselijke dag om te promoveren. Dinsdagavond, uitwedstrijd. Doe maar gewoon thuis in het weekend!

De kans is ook aannemelijk dat we promoveren zonder te spelen. De Graafschap en wij spelen niet vaak tegelijk meer?

Derkx R.H.

Citaat van: michello op februari 28, 2026, 12:10:20
De kans is ook aannemelijk dat we promoveren zonder te spelen. De Graafschap en wij spelen niet vaak tegelijk meer?
Helemaal niet promoveren en het gelul over welke dag wel of niet, is ook klaar.... 8P

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op februari 28, 2026, 11:32:14
Met zoveel kort op elkaar gespeelde wedstrijd in je mik gaat het je ook eens opbreken. Vooral als je tegenstander een spits heeft die wel de kwaliteit heeft om kansen te benutten.
Daartegen hebben wij voldoende spelers die ook kunnen scoren, maar de vermoeidhied krijgt ook invloed op de nauwkeurigheid waardoor opgelegde kansen worden gemist.
Dus kun je de afgelopen uitwedstrijd tegen Almere toch echt niet als maatstaf zien voor komende dinsdagavond.

Vind het tot nu toe heel erg meevallen. De laatste 3 wedstrijden scoorden we in het laatste kwartier. Dat betekent dus dat we fitter dan de tegenstander zijn. We laten het balletje lopen wat minder energie kost, Na 70 minuten. zie je elke wedstrijd weer dat de tegenstander het niet meer kan belopen. Bovendien hebben wij betere bankspelers dan de tegenstander. En als je blijft winnen voel je de vermoeidheid veel minder dan dat je verliest. Nu weer opladen voor dinsdag, daarna heb je 4 dagen rust tot zondag. Dat is voldoende. Als we dat Almere pakken ist klaar. 

wiekie1969

Citaat van: michello op februari 28, 2026, 12:10:20
De kans is ook aannemelijk dat we promoveren zonder te spelen. De Graafschap en wij spelen niet vaak tegelijk meer?

Graafschap speelt nu 3 keer thuis. Tegen Vitesse, Dord en Ado. Die gaan echt niet 3 keer winnen

wiekie1969

Citaat van: Derkx R.H. op februari 28, 2026, 12:11:19
Helemaal niet promoveren en het gelul over welke dag wel of niet, is ook klaar.... 8P

Wust heel erg moe van sommigen hier.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op februari 28, 2026, 12:26:27
Vind het tot nu toe heel erg meevallen. De laatste 3 wedstrijden scoorden we in het laatste kwartier. Dat betekent dus dat we fitter dan de tegenstander zijn. We laten het balletje lopen wat minder energie kost, Na 70 minuten. zie je elke wedstrijd weer dat de tegenstander het niet meer kan belopen. Bovendien hebben wij betere bankspelers dan de tegenstander. En als je blijft winnen voel je de vermoeidheid veel minder dan dat je verliest. Nu weer opladen voor dinsdag, daarna heb je 4 dagen rust tot zondag. Dat is voldoende. Als we dat Almere pakken ist klaar.
Ik ken niet in de billigjes sien van oanze jonges en hun spierkes voele, mar in de kopkes binne su nog goead gezond. _O_