Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op februari 07, 2026, 13:43:29
Slotje?
Wat een gezanik man.
Haha en de wedstrijd moet nog beginnen

Derkx R.H.

Dinsdag 3 maart ,20:00 uur , SC Cambuur ? Almere City FC

Scc0511

Citaat van: Derkx R.H. op februari 11, 2026, 15:32:41
Dinsdag 3 maart ,20:00 uur , SC Cambuur ? Almere City FC

Niet ideaal maar prima. Qua rust tussendoor prima te doen lijkt het.

Beul B

Van de komende 7 wedstrijden , zijn er nu 5 thuis.  Als je die eens goed doorkomt, ben je een heel eind voor promotie.

Bernardo

Citaat van: Beul B op februari 11, 2026, 16:23:14
Van de komende 7 wedstrijden , zijn er nu 5 thuis.  Als je die eens goed doorkomt, ben je een heel eind voor promotie.

Je vergeet Helmond uit denk ik, zit er nog tussen op maandag. Van de komende 8, 5 thuis.

Beul B

volgens mij is Helmond de achtste. Maar ik kan het mis hebben.

justremco

Citaat van: Bernardo op februari 11, 2026, 18:37:11
Je vergeet Helmond uit denk ik, zit er nog tussen op maandag. Van de komende 8, 5 thuis.

En van de komende 9 zelfs 6 :insane

Arno A

Deze pot en tegen Utrecht winnen dan je (bijna) toch wel zeker van promotie?!

Galdiano

16 of 20maart gok ik op!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2026, 22:23:04
16 of 20maart gok ik op!  |:)

De grootste nachtmerrie is zondag 22 maart als graafschap tegen ADO speelt en wij niet spelen

Galdiano

Citaat van: Lore op februari 27, 2026, 22:29:37
De grootste nachtmerrie is zondag 22 maart als graafschap tegen ADO speelt en wij niet spelen

Die van mij is 24 maart Emmen uit. Dan zit ik in Frankrijk.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

De Graafschap kan op max 76 punten komen.
Dus we hebben er nog 16 nodig? het komt wel snel dichtbij nu.

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2026, 22:34:50
Die van mij is 24 maart Emmen uit. Dan zit ik in Frankrijk.  :|

En die van mij de twee wedstrijden erna. Dan zijn wij er wel uit. J az thuis!

wiekie1969

Mooi voetbal is niet meer belangrijk. In deze fase moeten we gewoon de punten pakken.

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op februari 28, 2026, 09:50:24
Mooi voetbal is niet meer belangrijk. In deze fase moeten we gewoon de punten pakken.
een keer na 10 minuten met 2-0 voorstaan zou wel goed zijn voor ons hart. En dat mag best met afschuwelijk voetbal   :devil