Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

fred


Bernardo

Citaat van: sunderland op februari 05, 2026, 17:32:16
hoe dan?

Veldverwarming verplichten in KKD, en anders gewoon accepteren dat er af en toe wedstrijden afgelast worden. Zoals nu is ook wel uitzonderlijk.

Oud Cambuur

Citaat van: Bernardo op februari 05, 2026, 17:41:25
Veldverwarming verplichten in KKD, en anders gewoon accepteren dat er af en toe wedstrijden afgelast worden. Zoals nu is ook wel uitzonderlijk.
Dat kunnen de meeste teams financieel niet bolwerken of er moet een solidariteitsbijdrage komen vanuit de Knvb

sunderland

Citaat van: Bernardo op februari 05, 2026, 17:41:25
Veldverwarming verplichten in KKD, en anders gewoon accepteren dat er af en toe wedstrijden afgelast worden. Zoals nu is ook wel uitzonderlijk.
is ook zo, is al jaren niet gebeurd. Denk dat de veldverwarming dan ook wel 3 dagen aan moet staan

Scc0511

Citaat van: denistel op februari 05, 2026, 17:37:59
die liggen er morgen ook al weer uit

Hopelijk gaat maandag dan wel door. Postma geschorst.

Specuveter

Als je de foto ziet hoe het veld erbij ligt vrees ik met grote vreze.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op februari 05, 2026, 18:27:50
Als je de foto ziet hoe het veld erbij ligt vrees ik met grote vreze.
Welke foto? Ik zie alleen een foto van 3 weken geleden voorbij komen.

Andy King

Nou, als een speer een oefenwedstrijd wedstrijd regelen. Jong Utrecht uit of in Zeist tegen een vvcs team. Daar gaat het wedstrijdritme, dat er niet is.

denistel

waarom niet begin en einde comptitie speelrondes op vrijdag en maandag
dan kun je de winterperiode langer maken,nou ja volgend seizoen als
het goed is geen last meer van

michello

Citaat van: Specuveter op februari 05, 2026, 18:27:50
Als je de foto ziet hoe het veld erbij ligt vrees ik met grote vreze.

Het dooit vanaf morgenmiddag onafgebroken tot aan de wedstrijd. Volgens mij zelfs 7/8 graden. Dat moet net gaan lukken voor maandag.

AliBombali

Zoveel negatieve reacties op social media richting onze club; ik snap er helemaal niks van. De club, de staf en de spelers hadden ook allemaal liever wel gespeeld. Er is hier en in verschillende interviews al vaker gedeeld wat de keuze is van het niet aan hebben van de veldverwarming. Daarnaast is dit overmacht en is het alweer een tijdje terug dat het zo lang koud is geweest, beter dat het niet doorgaat, met die grafkou zijn de potten vaak niet om aan te zien. Nu optrainen en hopelijk nog een oefenpot zodat we weer een aantal wedstrijden kunnen vlammen!

Oud Cambuur

Citaat van: michello op februari 05, 2026, 19:24:35
Het dooit vanaf morgenmiddag onafgebroken tot aan de wedstrijd. Volgens mij zelfs 7/8 graden. Dat moet net gaan lukken voor maandag.
Morgen 5 graden en zondag 2 met temperaturen s nachts net onder het vriespunt. Ziet er niet goed uit

michello

Citaat van: Oud Cambuur op februari 05, 2026, 19:39:58
Morgen 5 graden en zondag 2 met temperaturen s nachts net onder het vriespunt. Ziet er niet goed uit

Het gaat na morgenmiddag niet meer vriezen tot aan de wedstrijd. Emmen:


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: AliBombali op februari 05, 2026, 19:33:50
Zoveel negatieve reacties op social media richting onze club; ik snap er helemaal niks van. De club, de staf en de spelers hadden ook allemaal liever wel gespeeld. Er is hier en in verschillende interviews al vaker gedeeld wat de keuze is van het niet aan hebben van de veldverwarming. Daarnaast is dit overmacht en is het alweer een tijdje terug dat het zo lang koud is geweest, beter dat het niet doorgaat, met die grafkou zijn de potten vaak niet om aan te zien. Nu optrainen en hopelijk nog een oefenpot zodat we weer een aantal wedstrijden kunnen vlammen!
tja negatief, net alsof Cambuur even met het weer kan bellen. De ene heeft nog dommer praat dan de ander. Iemand zegt zelfs dat Cambuur punten in mindering kan krijgen  :_schater