Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Specuveter

Er met zijn allen achter en de 3 punten in Leeuwarden houden!

michello

Als we gaan voetballen. Gaat erom spannen.

sunderland

Zal niet doorgaan gezien het weer deze week

denistel

gaat vast niet door als je de berichten van het weer leest

michello

Emmen ziet er al beter uit, dus in dat geval prima dat we vrijdag niet spelen.

wiekie1969

Citaat van: denistel op februari 02, 2026, 22:23:32
gaat vast niet door als je de berichten van het weer leest

Miskien maar beter oek gezien het vertoonde spel van vanavond


Arno A

Citaat van: denistel op februari 02, 2026, 22:23:32
gaat vast niet door als je de berichten van het weer leest

N?? het veld zal behoorlijk bevroren zijn. Hoe zou het veld in Emmen zijn? 

Trainert!

Wat ik me afvraag, er staan regelmatig warme lampen op het veld, kan dat ook noet geregeld worden voor vrijdag? kunnen we in ieder geval voetballen

Bernardo

Citaat van: Trainert! op februari 04, 2026, 08:36:14
Wat ik me afvraag, er staan regelmatig warme lampen op het veld, kan dat ook noet geregeld worden voor vrijdag? kunnen we in ieder geval voetballen

Stonden voor de wedstrijd tegen Eindhoven ook op het veld, heeft toen ook niet genoeg geholpen

Derkx R.H.

#10
Citaat van: Bernardo op februari 04, 2026, 09:03:22
Stonden voor de wedstrijd tegen Eindhoven ook op het veld, heeft toen ook niet genoeg geholpen
Die staan altijd op het veld(als er niet gespeelt wordt), het zijn ook groeilamp

Inferno-058

Citaat van: Arno A op februari 04, 2026, 06:41:18
N?? het veld zal behoorlijk bevroren zijn. Hoe zou het veld in Emmen zijn?
Dat was gister nog dramatisch las ik op X

NRG

Citaat van: Trainert! op februari 04, 2026, 08:36:14
Wat ik me afvraag, er staan regelmatig warme lampen op het veld, kan dat ook noet geregeld worden voor vrijdag? kunnen we in ieder geval voetballen

Zijn dat warmte lampen? Volgens mij zijn dat daglicht lampen die niet pers? warmte afgeven maar daglicht simuleren.

sunderland

Citaat van: NRG op februari 04, 2026, 09:27:51
Zijn dat warmte lampen? Volgens mij zijn dat daglicht lampen die niet pers? warmte afgeven maar daglicht simuleren.
klopt. Hebben wel een bepaalde temperatuur maar dan is alleen de bovenste 2 cm zacht

Noordcambuur

En weer niet trainen vandaag ??.spelers kunnen niet eens naar stadion komen mooi kut dit.