Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

De Gast

Weet iemand wie er op Van Duiven moest staan bij de corner voor de 1-0?

Holwerd voor Cambuur

26 september:
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 26, 2025, 23:44:35
Overigens ook een knap voetballend PSV. Hier gaan nog heel veel ploegen van verliezen.

Ouch :_spank
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Jules058

Je zou nu maar in het uitvak zitten. Ppfffff
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

papier


Poetser

Citaat van: Jules058 op februari 02, 2026, 21:34:48
Je zou nu maar in het uitvak zitten. Ppfffff

Tja, je verliest ook wel eens in een uitwedstrijd

michello

G?nante vertoning van onze kant. Wake-Up Call, das duidelijk. Al zijn er weinig ploegen die zo spelen als Jong PSV.

James

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 21:31:00
Ballen op gaan eisen, gaten in lopen, desnoods in laten zakken tot voor de verdediging?

Volgens mij moet je eerst jezelf aan je taak gaan houden en niet hele andere dingen gaan doen want dat doen schijnbaar veel spelers al want anders speel je niet zo belabberd. Volgens mij moet je als aanvoerder andere spelers verbaal je laten gelden als andere spelers het laten afweten wat taken betreft er gemakshalve vanuit gaande dat Diemers zich wel aan zijn taken houdt.

Al moet ik zeggen dat Jong PSV het eerste half uur heel erg sterk was en Cambuur zich daar geen raad mee wist.

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 21:31:00
Ballen op gaan eisen, gaten in lopen, desnoods in laten zakken tot voor de verdediging?

Je weet nu toch inmiddels wel een keer hoe Henk wil opbouwen met de CV's en de 6? Daarom verbaas ik me er over waarom ze tijdens de eerste helft, na pak m beet 10 minuten, niet Diemers wisselen met Apkakou.
En je kan alle gaten in lopen die je wilt, maar als zowat alle ballen van achteruit naar voren naar de verkeerde kleur gaan kan je elke keer dat stuk weer terug + jouw man staat weer vrij.. krijg je dat gezeur weer

EdsjeSCC

Citaat van: James op februari 02, 2026, 21:37:39
Volgens mij moet je eerst jezelf aan je taak gaan houden en niet hele andere dingen gaan doen want dat doen schijnbaar veel spelers al want anders speel je niet zo belabberd. Volgens mij moet je als aanvoerder andere spelers verbaal je laten gelden als andere spelers het laten afweten wat taken betreft er gemakshalve vanuit gaande dat Diemers zich wel aan zijn taken houdt.

Al moet ik zeggen dat Jong PSV het eerste half uur heel erg sterk was en Cambuur zich daar geen raad mee wist.

Juist

Jules058

Citaat van: Poetser op februari 02, 2026, 21:36:45
Tja, je verliest ook wel eens in een uitwedstrijd

Snap ik helemaal, maar ik bedoel eerder. Het is een eind rijden, het is koud en Cambuur heeft eigenlijk niets te vertellen gehad.

Een uitwedstrijd kan leuker zijn, ook omdat Jong psv natuurlijk een troosteloze bende is wat sfeer betreft.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

papier

Citaat van: James op februari 02, 2026, 21:37:39
Volgens mij moet je eerst jezelf aan je taak gaan houden en niet hele andere dingen gaan doen want dat doen schijnbaar veel spelers al want anders speel je niet zo belabberd. Volgens mij moet je als aanvoerder andere spelers verbaal je laten gelden als andere spelers het laten afweten wat taken betreft er gemakshalve vanuit gaande dat Diemers zich wel aan zijn taken houdt.

Al moet ik zeggen dat Jong PSV het eerste half uur heel erg sterk was en Cambuur zich daar geen raad mee wist.

Haalt zn niveau ook niet. Normaliter blijft hij aan de bal ook wel overeind en heeft men overtredingen nodig. Vandaag niet, al fluit de scheids ook vrij weinig.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jules058

Gaan we nog voor het punt?
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Eewal

Mooi dat Willem 2 ook verliest

Poetser

Jammer!

Offday, komt wel goed allemaal.