Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

wiekie1969

Schandalige vertoning vanavond. 4 overtredingen. Diemers en Amofa onzichtbaar. De jongens die de kar mitte trekken. Heel erg jammer

Eewal

Vandaag verliezen en vrijdag winnen. Vooraf zou ik er misschien wel voor getekend hebben.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op februari 02, 2026, 21:23:37
Vandaag zakken ze allemaal door de ondergrens. Zo'n wedstrijd heb je er afentoe tussen.

Maar juist dan moet jij er wel staan. En dan bedoel ik niet dat we gelijk winnen, maar hij moet voorop gaan in de strijd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

En ik vind dat niet 1 speler een fatsoenlijk niveau haalt vandaag, normaal altijd wel een paar, en om dan 1 iemand de schuld daarvan te geven... vind het deze keer eerder een collectief (en tactisch) falen

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 21:25:46
Maar juist dan moet jij er wel staan. En dan bedoel ik niet dat we gelijk winnen, maar hij moet voorop gaan in de strijd.

Hoe kan je er staan als de 10 andere spelers zowat 80 procent van de ballen naar de verkeerde kleur spelen. Je hebt anderen ook nodig om er te kunnen staan.

Oud Cambuur

Diemers overal de schuld van geven is wel heel kort door de bocht het is allemaal niks

V-man

Weer zo'n typische Cambuur wedstrijd. Het kan en dan gebeurd het weer niet....

Eewal

Dit soort wedstrijden zal ik nooit snappen. Je staat fier bovenaan en laat je volledig slachten door een stel (goed voetballende) broekies. Bij de strot pakken moet je ze.

Korezev

Brand maar los.....................

michello

Amofa geschorst. Dacht ik.

Poetser


Galdiano

Citaat van: EdsjeSCC op februari 02, 2026, 21:26:40
Hoe kan je er staan als de 10 andere spelers zowat 80 procent van de ballen naar de verkeerde kleur spelen. Je hebt anderen ook nodig om er te kunnen staan.

Ballen op gaan eisen, gaten in lopen, desnoods in laten zakken tot voor de verdediging?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo


Yellow Army

Die lui zitten er overal 1 op 1 bovenop. We hebben er geen antwoord op...
Area 58

michello

Ah ik zie t. De 5e was in de beker, telt dus niet mee.