Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

Scc0511

Citaat van: sunderland op februari 02, 2026, 11:03:43
taybet ook weg toch?

Klopt en die Nagalo ook, deed ook wel mee. Desondanks nog steeds een taaie pot.

sk13

Toch opmerkelijk dat appie start. Of hij moet een talenknobbel hebben. 2 week terug werd gezegd moeilijk te communiceren ivm geen Engels. Of zou souren alsnog verkocht worden? En dat nap alsnog contract krijgt?

michello

Citaat van: sk13 op februari 02, 2026, 14:42:49
Toch opmerkelijk dat appie start. Of hij moet een talenknobbel hebben. 2 week terug werd gezegd moeilijk te communiceren ivm geen Engels. Of zou souren alsnog verkocht worden? En dat nap alsnog contract krijgt?

Ik denk dat kwaliteit in dit geval de doorslag heeft gegeven.

sunderland

Citaat van: Scc0511 op februari 02, 2026, 11:50:25
Klopt en die Nagalo ook, deed ook wel mee. Desondanks nog steeds een taaie pot.
zeker, heel psv zit in een enorm positieve flow. Jongens kunnen stuk voor stuk goed voetballen en hebben een hele goede trainer.

sunderland

Citaat van: michello op februari 02, 2026, 14:48:30
Ik denk dat kwaliteit in dit geval de doorslag heeft gegeven.
bij Denhaag was hij er net een week. N? moeten wij het spel maken en dat is ook anders. Ze laten je komen en dan in de omschakeling proberen ze je te pakken.
Overigens hebben we een beste bank vandaag. Berkhout Souren Balk, welke eerste div club heeft zo,n bank op dit moment

dit is mien club

Citaat van: sunderland op februari 02, 2026, 14:59:09
bij Denhaag was hij er net een week. N? moeten wij het spel maken en dat is ook anders. Ze laten je komen en dan in de omschakeling proberen ze je te pakken.
Overigens hebben we een beste bank vandaag. Berkhout Souren Balk, welke eerste div club heeft zo,n bank op dit moment

Meestal speelt Jong PSV vooruit en juist niet vanuit de omschakeling.
Soms zelfs een beetje na?ef in de opbouw, waardoor ze wel eens de deksel op de neus krijgen. 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Poetser

Citaat van: sunderland op februari 02, 2026, 14:55:53
zeker, heel psv zit in een enorm positieve flow. Jongens kunnen stuk voor stuk goed voetballen en hebben een hele goede trainer.

PSV 1 moet over 2 dagen voor de beker. Ik verwacht echt een heel jong PSV vanavond. Die spits is natuurlijk erg goed.
Gewoon vol de strijd erin, zo moet je de jong ploegen pakken.

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op februari 02, 2026, 15:08:44
PSV 1 moet over 2 dagen voor de beker. Ik verwacht echt een heel jong PSV vanavond. Die spits is natuurlijk erg goed.
Gewoon vol de strijd erin, zo moet je de jong ploegen pakken.
Welke spits bedoel je?

Poetser

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op februari 02, 2026, 15:41:01
Robin van Duiven
Zou hij spelen nu hij in Spanje heeft getekend?

Poetser

Citaat van: Derkx R.H. op februari 02, 2026, 16:46:31

Vorige week nog wel.

Derkx R.H.

Lore

Citaat van: sk13 op februari 02, 2026, 14:42:49

Het was toch dat hij in Frankrijk zijn man uit zijn rug mocht laten open, omdat dat daar opgevangen werd. En dit kon hij Cambuur niet. Daarop moest hij zich aanpassen en volgens mij zei Henk toen ook al dat hij dat heel snel zou oppakken

gobo

E. Ze hebben zojuist ook Waayers aan GAE verkocht. Ik ga er vanuit dat die er dan vanavond ook niet meer bij zal zijn.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

Citaat van: Derkx R.H. op februari 02, 2026, 16:46:31
Hij gaat pas aan het einde van het seizoen naar Real Valladolid.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....