Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

Specuveter

Henk wil dit weekend naar het Zuiden afreizen om daar goed te trainen en zich zo goed voor te bereiden voor de wedstrijd tegen Jong PSV.

Arno A

Het is nog niet duidelijk of de directie mee gaat in de wens van De Jong. De vraag is of de kosten van het trainingskamp opwegen tegen de opbrengsten: een mogelijke driepunter in Eindhoven.

Kan het me niet voorstellen dat de kosten een probleem zijn!

CaseP

Citaat van: Arno A op januari 27, 2026, 11:22:13
Het is nog niet duidelijk of de directie mee gaat in de wens van De Jong. De vraag is of de kosten van het trainingskamp opwegen tegen de opbrengsten: een mogelijke driepunter in Eindhoven.

Kan het me niet voorstellen dat de kosten een probleem zijn!

Ik wel. Ga maar eens een paar dagen met een man of 30 ergens in het zuiden iets huren, goed eten, transport etc....dat kost wel een paar.

Derkx R.H.

Citaat van: CaseP op januari 27, 2026, 11:47:08
Ik wel. Ga maar eens een paar dagen met een man of 30 ergens in het zuiden iets huren, goed eten, transport etc....dat kost wel een paar.
Niet kunnen trainen of spelers die door slechte velden uitvallen kost meer...en voor de teambuilding is het ook prima.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op januari 27, 2026, 11:54:05
Niet kunnen trainen of spelers die door slechte velden uitvallen kost meer...en voor de teambuilding is het ook prima.
zo ist. Wel makkelijk praat omdat wij niet hoeven te betalen. Komen straks een paar weken van 3 wedstrijden in een week en je zal maar 2 belangrijke moeten missen door nu domme dingen te doen.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op januari 27, 2026, 11:54:05
Niet kunnen trainen of spelers die door slechte velden uitvallen kost meer...en voor de teambuilding is het ook prima.

Maar er is geen garantie dat spelers uitvallen door de slechte velden of dat ze juiste niet uitvallen als zij naar het zuiden gaan het weekend.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op januari 27, 2026, 12:52:58
Maar er is geen garantie dat spelers uitvallen door de slechte velden of dat ze juiste niet uitvallen als zij naar het zuiden gaan het weekend.
De kans op goede velden of omstandigheden zijn in het zuiden van het land groter dan hier in het noorden ze kunnen daar zelfs indoor trainen.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op januari 27, 2026, 13:22:23
De kans op goede velden of omstandigheden zijn in het zuiden van het land groter dan hier in het noorden ze kunnen daar zelfs indoor trainen.

Dat is absoluut een gegeven. Maar wij hebben weining centjes en er is geen garantie dat je door extra uitgaven geen blessures op loopt of dat je daardoor zeker van j Psv wint

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op januari 27, 2026, 14:08:22
Dat is absoluut een gegeven. Maar wij hebben weining centjes en er is geen garantie dat je door extra uitgaven geen blessures op loopt of dat je daardoor zeker van j Psv wint
Dat valt wel wat mee, 100 a 120 euro per kop per dag...en er zijn wat ik hoorde een aantal mensen(sponsors) die dit betalen of mee gaan betalen.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op januari 27, 2026, 14:21:29
Dat valt wel wat mee, 100 a 120 euro per kop per dag...en er zijn wat ik hoorde een aantal mensen(sponsors) die dit betalen of mee gaan betalen.

Nou, of dat meevalt is natuurlijk een kwestie van perspectief.  Zij hebben afspraken moeten maken over de voorlopige cijfers om schulden van kort vreemd vermogen naar lang vreemd vermogen moeten schuiven om te zorgen dat de cashflow acceptabel was voor de accountant. Daarmee valt het voor mij niet mee.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op januari 27, 2026, 14:33:04
Nou, of dat meevalt is natuurlijk een kwestie van perspectief.  Zij hebben afspraken moeten maken over de voorlopige cijfers om schulden van kort vreemd vermogen naar lang vreemd vermogen moeten schuiven om te zorgen dat de cashflow acceptabel was voor de accountant. Daarmee valt het voor mij niet mee.
Ik maak mij geen zorgen met deze mensen aan het roer, de situatie is niet door wanbeleid gekomen. En over het a.s. trainingskamp, ik verwacht dat het de club alleen het vervoer ernaartoe geld gaat kosten als ik Henk mag geloven.

Derkx R.H.

Citaat van: Derkx R.H. op januari 27, 2026, 14:21:29
Dat valt wel wat mee, 100 a 120 euro per kop per dag...en er zijn wat ik hoorde een aantal mensen(sponsors) die dit betalen of mee gaan betalen.
Toch geen trainingskamp...

Bernardo


Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op januari 28, 2026, 17:31:13
Vast een geld kwestie
De temperatuur is in lwd e.o. boven nul en zijn de velden goed genoeg zei Henk.

Bernardo

Nou als ik buienradar kijk blijft het de hele week 0 graden en snachts nachtvorst zelfde als de afgelopen weken.