Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Paco Van Moorsel

Gestart door michello, juni 18, 2013, 19:33:49

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: richard op juni 19, 2013, 13:39:59
Makrini is rechts en wat moet er dan bij? Een linkermiddenvelder!!


Een linksbenige middenvelder!!!! Cambuur speelt toch niet met een rechter en een linker middenvelder

---------------keeper---------------
RB-----CV--------------CV--------LB

------------CM---------CM-----------

------------------AM-------------------

RA----------------S----------------LA

Geen links en rechts half dus!!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 13:41:17
Ok, wist ik niet.

Dank voor je reactie:)
Amateurcontract nu he? Ben heel benieuwd!

Klopt hoop dat het goed gaat komen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:42:56

Een linksbenige middenvelder!!!! Cambuur speelt toch niet met een rechter en een linker middenvelder

---------------keeper---------------
RB-----CV--------------CV--------LB

------------CM---------CM-----------

------------------AM-------------------

RA----------------S----------------LA

Geen links en rechts half dus!!!


Links en rechts mid is ook niet nodig met de backs die we hebben.
Al mag Bijker wel wat meer durven om de voorzet te geven als hij toch al 20/30 meter op de andere helft is..

denistel

heerlijk om deze speler hier te zien ,,was bij d.bosch een topper oogt nu weer fit dus
hopen dat ie dat niveau weer haalt dan kunnen we er een hele goeie aan hebben

sunderland

Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 13:51:24

Links en rechts mid is ook niet nodig met de backs die we hebben.
Al mag Bijker wel wat meer durven om de voorzet te geven als hij toch al 20/30 meter op de andere helft is..
Bijker moet lekker zijn eigen ding doen .Hij moet weten wat er om hem heen gebeurd dan pas mag hij de voorzet geven .In de erediv mag je niet balverlies lijden als je eigen positie niet is overgenomen .En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler

Yellow Army

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:20:22En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler

Maak daar maar de gehele 2e seizoenshelft van.
Area 58

Timmie

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:20:22
Bijker moet lekker zijn eigen ding doen .Hij moet weten wat er om hem heen gebeurd dan pas mag hij de voorzet geven .In de erediv mag je niet balverlies lijden als je eigen positie niet is overgenomen .En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler

Was zeker een van onze betere spelers, eens. Maar wat ik bedoel, geef die bal eens voor en niet, als je de aanval inzet, weer terugspelen..

sunderland


brambo3004

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:33:57
Doet Barca ook

Ja en dus halen ze de CL-finale ook niet :clint

wiekie1969

Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 13:51:23
heerlijk om deze speler hier te zien ,,was bij d.bosch een topper oogt nu weer fit dus
hopen dat ie dat niveau weer haalt dan kunnen we er een hele goeie aan hebben


_O_ |:)

SCCRulez

Speler met goed inzicht en gebruikt dit ook om spelers om zich heen te coachen. Prima techniek en speler waar Makrini bal wel kan brengen, kan d'r wel wat mee. Grunn krijgt spijt denk ik 8P
http://www.youtube.com/watch?v=3eBJofREHKs

veroen

Wat een heerlijke voetballer! Nu al een goede tandem met hemmen.

Yellow Army

Dit is een toppertje jongens en kon het inderdaad zeer goed vinden met Hemmen.
Area 58

Galdiano

Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!

Ik zou Bakker maar niet te snel afschrijven! V moorsel is inderdaad een klasbak! Op dit moment zou ik kiezen voor v moorsel, bakker en makrini.