Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Paco Van Moorsel

Gestart door michello, juni 18, 2013, 19:33:49

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Welkom. Heeft nog een tweejarig contract bij Groningen, dus is volgend seizoen niet (zomaar) over te nemen.

SCCornjum

Paco, Welkom bij onze mooie club.
Watching Football Is Not A Crime

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delamere

Vorig seizoen een beetje uit beeld geraakt maar was bij Den Bosch een prima voetballer. Hopelijk blijft hij fit dan hebben we hier een goeie aan. Welkom |:)

sytsa

Welkom en succes bij ons mooie club |:)

denistel

als ie in vorm raakt is het een goeie aanwinst voor ons,,suc 6

SCCRulez

Heb er wel vertrouwen in dat Paco, als hij wekelijks speelt, weer op een goed nivo terugkomt. Dan wel hopen dat je hem ook volgend jaar erbij hebt.

Succes bij ons mooie  :scc!!

Timmie

Vorig seizoen aardig wat assists bij het tweede van Groningen!

Dokkumer

Citaat van: SCCRulez op juni 19, 2013, 11:35:31
Heb er wel vertrouwen in dat Paco, als hij wekelijks speelt, weer op een goed nivo terugkomt. Dan wel hopen dat je hem ook volgend jaar erbij hebt.

Succes bij ons mooie  :scc!!
Met Mo in zijn rug kan het een mooi koppel worden op het middenveld. Ze deden het bij Den Bosch ook niet onaardig.

Collingwood

En dan Türk er nog bij als linkshalf? Zou toch een mooi middenveld zijn  :proost. Maar die zal wel onhaalbaar zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.

Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.

Erik Bakker                            Aanvallende middenvelder     
Marco van der Heide             Aanvallende middenvelder                                 
Mohammed El Makrini            Verdedigende middenvelder     
Paco van Moorsel                  Aanvallende middenvelder 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:37:08
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.

Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.

Erik Bakker                            Aanvallende middenvelder     
Marco van der Heide             Aanvallende middenvelder                                 
Mohammed El Makrini            Verdedigende middenvelder     
Paco van Moorsel                  Aanvallende middenvelder


Hoe is het eigenlijk met Marco?

richard

Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:37:08
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.

Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.

Erik Bakker                            Aanvallende middenvelder     
Marco van der Heide             Aanvallende middenvelder                                 
Mohammed El Makrini            Verdedigende middenvelder     
Paco van Moorsel                  Aanvallende middenvelder

Makrini is rechts en wat moet er dan bij? Een linkermiddenvelder!!

dit is mien club

Staat wel in zijn topic, fysiek opzich wel goed.. maar kan niet langer dan een half uur bij een feestje zijn dan heeft hij koppijn!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:40:09
Staat wel in zijn topic, fysiek opzich wel goed.. maar kan niet langer dan een half uur bij een feestje zijn dan heeft hij koppijn!

Ok, wist ik niet.

Dank voor je reactie:)
Amateurcontract nu he? Ben heel benieuwd!