Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Poetser op januari 28, 2026, 19:50:44
Ah nee joh. Waar zijn we bang voor?
We binne niet bang, maar de belastbaarheid van een aantal spelers baart mij zorgen.

michello

Februari :

Jong PSV Uit
Almere Thuis
Emmen Uit
Jong Ajax Uit
RKC Thuis
Top Oss Uit
Eindhoven Thuis

Eewal

Citaat van: michello op januari 28, 2026, 20:10:22
Februari :

Jong PSV Uit
Almere Thuis
Emmen Uit
Jong Ajax Uit
RKC Thuis
Top Oss Uit
Eindhoven Thuis
oef best pittig! maar winnen we maandag, dan winnen we ze allemaal...

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2026, 18:29:15
valt wel mee is n? woensdag en wordt gespeeld op volgende week vrijdag over 10 dagen :thumbsup
Er zijn genoeg mensen die vrijdagavond al plannen hebben. En ja ik vind vrijdagavond ook beter dan zondag. Wou Cambuur niet met een resale systeem werken, volgens mij komt dat nu aardig van pas...

Inferno-058

Citaat van: fred op januari 28, 2026, 18:44:45
Tis wel mooi dat alles snel wordt ingehaald ijs en weder dienende.
Maar hoor genoeg mensen die een keer met de kindertjes naar Cambuur wilden op zondagmiddag en nu teleurgesteld moeten worden. Maar wat dat betreft, is het nooit goed. Persoonlijk heb ik liever een spokend avondje Cambuur dan een vroege zondagmiddag.
Als ik in de winterstop kon kiezen had ik dit ook liever gezien, maarja timing... Ik kan er gelukkig wel bij zijn

Galdiano

Februari :

Jong PSV Uit
Almere Thuis
Emmen Uit
Jong Ajax Uit
RKC Thuis
Top Oss Uit
Eindhoven Thuis

Geluk is dat Feyenoord - PSV is en de woensdags de beker.
Ze zullen wel echt met een jong ploeg spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Inferno-058 op januari 28, 2026, 20:32:37
Er zijn genoeg mensen die vrijdagavond al plannen hebben. En ja ik vind vrijdagavond ook beter dan zondag. Wou Cambuur niet met een resale systeem werken, volgens mij komt dat nu aardig van pas...

Die ga ik missen ja, mooi kut. Want zo?n wedstrijd doordeweeks is ook al totaal kut als je een stukje moet rijden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op januari 28, 2026, 22:08:16
Die ga ik missen ja, mooi kut. Want zo?n wedstrijd doordeweeks is ook al totaal kut als je een stukje moet rijden.
[/quote

Of in de avond werkt... :(
Henk, held, bedankt

Specuveter

Dat word weer collega's lief aankijken en vragen om te ruilen.
Werken in de zorg is geweldig maar met dit soort wisselingen wel eens wat minder!

James

Februari :

Jong PSV Uit
Almere Thuis
Emmen Uit
Jong Ajax Uit
RKC Thuis
Top Oss Uit
Eindhoven Thuis

Fantastisch zo?n maand. Na deze wedstrijden weten we hoeveel punten er na februari nog gehaald moeten worden. Al zou je ?maar? 12 punten pakken dan heb je al 62 punten en hoef je nog maar drie ? vier potjes te winnen in de laatste negen wedstrijden. En 12 punten is gezien dit seizoen zuinig :proost

Arno A

E?n grote aanfluiting . Zoveel wedstrijden in zo'n korte tijd. We gaat het zien of het weer gaat meewerken.

Waarom niet gewoon in maart wedstrijden inhalen ? Zijn nog wel een aantal maandag/dinsdag avonden beschikbaar.

Overigens verwacht ik dat tussen de 66 en 68 punten genoeg moet zijn voor de promotie. Dus dan hoef alleen maar de meeste thuiswedstrijden te winnen. Dan speel je gewoon in de sterkste opstelling. En uit kan je bepaalde basisspelers rust geven.

Mooie kans dus voor anderen om zich in de kijker te spelen.

Voorstopper

Citaat van: Arno A op januari 29, 2026, 06:47:09
E?n grote aanfluiting . Zoveel wedstrijden in zo'n korte tijd. We gaat het zien of het weer gaat meewerken.

Waarom niet gewoon in maart wedstrijden inhalen ? Zijn nog wel een aantal maandag/dinsdag avonden beschikbaar.

Overigens verwacht ik dat tussen de 66 en 68 punten genoeg moet zijn voor de promotie. Dus dan hoef alleen maar de meeste thuiswedstrijden te winnen. Dan speel je gewoon in de sterkste opstelling. En uit kan je bepaalde basisspelers rust geven.

Mooie kans dus voor anderen om zich in de kijker te spelen.

Ik denk eigenlijk dat de gehele selectie, nu ze er zo dichtbij zijn, alles op alles zullen zetten om ook die kampioensschaal in ontvangst te nemen straks. Dus die willen elke wedstrijd in de sterkste formatie spelen. Gelukkig is de selectie breed genoeg om ook eens een pijntje op te kunnen vangen. Dus niet miepen, gewoon gaan voor dat kampioenschap....

michello

Allesbeslissende maand wat mij betreft. Komen we hier goed door (rond de 15 punten) dan zou het normaal gesproken beslist moeten zijn en hebben we niet veel punten meer nodig.

Stiens

Het voordeel is dan weer dat we binnen nu en 5 weken al (bijna) weten of we de kampioensschaal omhoog kunnen houden  :proost |:) |:)

Vlampiep

Citaat van: Stiens op januari 29, 2026, 09:33:49
Het voordeel is dan weer dat we binnen nu en 5 weken al (bijna) weten of we de kampioensschaal omhoog kunnen houden  :proost |:) |:)
Als we inderdaad de maand februari ds huidge trend  voortzetten zouden we begin jaart alvast de Cambuur vlag op de Oldhove kunnen plaatsen.
Maar als je weersvoorspellingen ziet voor het noorden in de komende 2 weken, is het nog maar de vraag of de wedstrijden tegen Almere en Emmen door kunnen gaan.
Het is niet de vraag of we promoveren, maar wanneer dit zeker wordt gesteld.