Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Inferno-058 op januari 24, 2026, 20:28:12
Dat is natuurlijk achteraf. Was de wedstrijd van gister gewoon doorgegaan dan hadden we niks geweten. Als je dit voor het seizoen had gemeld was er veel meer begrip geweest. Slechte reclame!
Tsjah, ik vind echt dat Cambuur recht heeft op een eigen bedrijfsvoering. Zij hoeven echt niet alles in de media te bespreken en zij verdienen echt wat meer krediet dan gelijk helemaal afgezeken te worden als er even iets niet gaat volgens de verwachtingen van sommige supporters.

Maar goed, dat is ook maar een mening

Poetser


Inferno-058

#137
Citaat van: Poetser op januari 25, 2026, 09:53:52
Hoe lang ga je hier nog over door?
Zolang er op mij gereageerd wordt blijf ik gewoon doorgaan. Welkom op een forum

Korezev

Net zo lang als er op gereageerd word, die azijnzeikers gewoon negeren

Inferno-058

Citaat van: Korezev op januari 25, 2026, 10:12:39
Net zo lang als er op gereageerd word, die azijnzeikers gewoon negeren
Geen argumenten. Zeg dan niks

Inferno-058

Citaat van: Lore op januari 25, 2026, 09:22:40
Tsjah, ik vind echt dat Cambuur recht heeft op een eigen bedrijfsvoering. Zij hoeven echt niet alles in de media te bespreken en zij verdienen echt wat meer krediet dan gelijk helemaal afgezeken te worden als er even iets niet gaat volgens de verwachtingen van sommige supporters.

Maar goed, dat is ook maar een mening
Ik vind dat Cambuur het op heel veel vlakken goed doet, maar ik vind ook dat we zo vrij mogen zijn om negatief te zijn. Niet alles is altijd rooskleurig...

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2026, 10:14:03
Geen argumenten. Zeg dan niks
Inferno-058 we zijn voor ??n club Cambuur en we staan 2e in de competitie en iedereen heeft een mening laten we er nu mee ophouden op naar Dinsdag als het doorgaat.

Stanley

Als Emmen dinsdag niet doorgaat (wat niet onwaarschijnlijk lijkt ). Dan kan Cambuur Eindhoven  toch wel gespeeld worden, gezien de weersverwachting van de komende dagen?

sunderland

Citaat van: Stanley op januari 25, 2026, 13:06:51
Als Emmen dinsdag niet doorgaat (wat niet onwaarschijnlijk lijkt ). Dan kan Cambuur Eindhoven  toch wel gespeeld worden, gezien de weersverwachting van de komende dagen?
moet je even overleggen met de Knjb die nog niet eens weet of Emmen afgelast is

michello

#144
Emmen - Cambuur naar maandag 23 februari
Cambuur - Eindhoven naar maandag 2 maart

Enige opties op de korte termijn. Zullen het in de loop van de week wel horen.

Lore

Citaat van: michello op januari 25, 2026, 21:08:21
Emmen - Cambuur naar maandag 23 februari
Cambuur - Eindhoven naar maandag 2 maart

Enige opties op de korte termijn. Zullen het in de loop van de week wel horen.

Mag ik daar persoonlijk bezwaar tegen maken; aangezien ik dan ergens ver weg in de zon zit?

Arno A

Gewoon maar een competitie zonder jong ploegen. Dan heb je meer ruimte om wedstrijden in te halen.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op januari 26, 2026, 07:42:29
Mag ik daar persoonlijk bezwaar tegen maken; aangezien ik dan ergens ver weg in de zon zit?
Dat kan en mag, graag in driefout en minimaal 1  A4tje vol, maar we doen er verder niets mee... :koffie

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op januari 26, 2026, 09:00:50
Dat kan en mag, graag in driefout en minimaal 1  A4tje vol, maar we doen er verder niets mee... :koffie

Beetje hetzelfde als bij mij vrouw dus!

Derkx R.H.