Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op januari 23, 2026, 16:21:56
Is er niemand anders die blij is dat die niet Cambuur hoeft te kijken in een eskimopak?

Zeker!

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 23, 2026, 14:30:51
Mooizo. Mijn tenen zijn alvast dankbaar.
Voetbal kijken bij gevoelstemperaturen van rond -10?. :zucht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost


Noordcambuur

Citaat van: hobbes op januari 23, 2026, 16:58:42
Enige nadeel is dat ik nu de voice moet kijken  :_schater
en misschien lepeltje lepeltje  :_spank

Noordcambuur


Noordcambuur


Harry L.

Emmen ligt er ook al uit voor morgen, dat zal dan dinsdag ook wel niks worden. Daar blijft het de komende dagen vriezen. Vanavond lekker voor het schakelprogramma kijken wie er weer averij oplopen, het is niet anders.

rudie

Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 16:33:16
Bijzonder 1,5 jaar het stadion in gebruik en het nog niet klaar hebben. Dat dat ook nu pas naar buiten komt is dan ook wel wat merkwaardig. Zou er geen aflassing zijn geweest dan dacht iedereen na vandaag nog steeds dat we veldverwarming hebben. Weinig transparantie

Dat het stadion nog (steeds) niet klaar is, is toch geen nieuws? En denk rustig dat we veldverwarming hebben, dat hebben we namelijk. Het is alleen niet aangesloten, mede omdat het erg duur is en niet verplicht nog dit jaar. Benieuwd naar de reacties als Ard dit voorjaar verteld zou hebben over een financieel tekort, mede veroorzaakt door dure aangesloten veldverwarming die niet verplicht geweest was

Galdiano

Alles valt en staat met communicatie. En die ontbreekt nog wel eens.
Nu ook weer. Het wordt afgelast, maar verdere info ontbreekt. Logisch dat iedereen er over valt.
Had het gewoon uitgelegd in een eerder stadia, of in het persbericht over het aflasten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 17:35:56
Je kan er van alles van vinden maar dat Cambuur niet transparant is geweest staat vast. Zie verontwaardiging op forum en socials. Filmpje van Ard zorgt wel voor meer duidelijkheid

Huh? Ze staan voor elke media uit te leggen hoe het zit. Logisch verhaal van ook! Die mensen die allemaal verontwaardigd zouden zich moeten afvragen waarom ze niet gewoon even luisteren naar het verhaal van Cambuur

Inferno-058

Citaat van: Lore op januari 23, 2026, 20:21:34
Huh? Ze staan voor elke media uit te leggen hoe het zit. Logisch verhaal van ook! Die mensen die allemaal verontwaardigd zouden zich moeten afvragen waarom ze niet gewoon even luisteren naar het verhaal van Cambuur
Dat is natuurlijk achteraf. Was de wedstrijd van gister gewoon doorgegaan dan hadden we niks geweten. Als je dit voor het seizoen had gemeld was er veel meer begrip geweest. Slechte reclame!

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2026, 20:07:36
Alles valt en staat met communicatie. En die ontbreekt nog wel eens.
Nu ook weer. Het wordt afgelast, maar verdere info ontbreekt. Logisch dat iedereen er over valt.
Had het gewoon uitgelegd in een eerder stadia, of in het persbericht over het aflasten.
Dat dus!

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op januari 24, 2026, 20:28:12
Dat is natuurlijk achteraf. Was de wedstrijd van gister gewoon doorgegaan dan hadden we niks geweten. Als je dit voor het seizoen had gemeld was er veel meer begrip geweest. Slechte reclame!

Volgens mij was dit wel bekend

Stiens

Bij jou misschien maar bij de overige 99,99% niet als ik de reacties op fora en social media zo lees  :_schater

James


Inferno-058

Citaat van: James op januari 25, 2026, 00:36:47
Waar ontbreekt de communicatie? En waarover?
Nou waar hebben we het over de hele tijd?